۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: قرار نیست پاسخ کوچولو‌ها را بدهم، چون در حدی نیستند که این کار را انجام دهم.

خداداد: نوکر کریمی هستم اما جواب فنچ‌ها را نمی‌دهم!
به گزارش خبرورزشی، خداداد عزیزی درباره حضورش در دیدار هنرمندان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌خواستم در این بازی شرکت کنم، اما محمدرضا مهدوی گفت: بازی خیریه است و از من خواست در آن شرکت کنم. قرار بود نیمه اول با پرسپولیسی‌ها باشم و نیمه دوم با استقلالی‌ها، اما این اتفاق نیفتاد.
وی در مورد اینکه برخی‌ها او را پرسپولیسی خطاب کرده‌اند، تصریح کرد: نه، اینطور نیست. من نه پرسپولیسی‌ام و نه استقلالی. قرار بود نیمه دوم برای استقلال بازی کنم و با حسن روشن هم صحبت کردم، اما نشد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در مورد درگیری‌اش با ستار همدانی خاطرنشان کرد: بحث لفظی بین من و ستار به وجود آمد، اما چیز خاصی نبود و برخی‌ها به آن زیادی هیجان دادند.
عزیزی درباره نتایج ضعیف سپیدرود در لیگ برتر عنوان کرد: درباره سپیدرود حرفی ندارم. من سه بازی مربی این تیم بودم و اکنون سمتی ندارم که صحبت کنم.
بیشتر بخوانید
پول قلیان و چای آقایانی که در ابتدای فصل آمدند در یک ماه ۵ میلیون بود
حسین کعبی، بازیکن سپیدرود امروز با اشاره به حضور خداداد عزیزی و کادر فنی‌اش در سپیدرود مدعی شده که پول قلیان و چای آن‌ها در یک ماه پنج میلیون تومان شده بود. عزیزی در واکنش به اظهارات بازیکن سپیدرود گفت: جواب کوچولو‌ها و فنچ‌ها را نمی‌دهم. هر کسی ریالی از من طلب دارد، نشان بدهد و ۱۰۰ میلیون تومان بگیرد. آقایان اگر سندی دارند، رو کنند.
وی ادامه داد: برای من این حرف‌ها اهمیتی ندارد. قرار نیست من جواب کوچولو‌ها و فنچ‌ها را بدهم. اگر آدم بزرگی اظهارنظر کرد، اگر علی کریمی حرفی زد و چیزی گفت، بگویید تا پاسخش را بدهم. من نوکر کریمی هم هستم، اما جواب کوچولو‌ها را نمی‌دهم، چون در حدی نیستند که پاسخ‌شان را بدهم.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در واکنش به اینکه کعبی گفته آن‌ها ۸۰۰ میلیون تومان پول گرفتند و در سه بازی ۱۰ گل خوردند، گفت: چه کسی در زمین بود که تیم ۱۰ گل خورد؟ مگر تیم علی کریمی پنج گل از استقلال نخورد؟ همین بازیکنان سپیدرود بودند که در زمین گل خوردند. اگر برابر سپاهان شش گل خوردیم، امثال همین‌ها در زمین حضور داشتند. چه کسی به شما گفت: بی‌غیرت؟ الان آویزان شده‌اند و خود کریمی نیز به آن‌ها بازی نمی‌دهد. من چه زمانی در دوران بازیگری‌ام شش گل خورده بودم؟ متأسفانه این‌ها توجیهی برای اعمال خودشان ندارند، اما مردم باهوش هستند و خیلی راحت مسائل را می‌فهمند. مردم این‌ها را خوب می‌شناسند.
عزیزی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مجری در شبکه سوم سیما فعالیت کند، گفت: عده‌ای مریض هستند و نمی‌دانم باید به چه دکتری مراجعه کنند! من با شبکه سوم سیما توافق کرده‌ام و قرار است در برنامه‌ای حضور پیدا کنم، اما قرار نیست مجری باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی