نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات پرسپولیس درباره دیدار یک‌شنبه تیمش مقابل سپاهان گفت: ۹۰ دقیقه با امیر قلعه‌نویی قهر هستیم و با سوت پایان بازی دوباره صمیمی می‌شویم!

برانکو: من و برادرم تقسیم کردیم؛ من مو برداشتم و او سبیل!

به گزارش خبرورزشی ، عصر دیروز (جمعه) یک مهمان ویژه داشتیم؛ برانکو ایوانکوویچ به همراه فرزاد حبیب‌الهی آنالیزورش در پرسپولیس به دفتر تحریریه آمد و طی دیداری صمیمانه با ما به گفتگو نشست.

پروفسور حدود ۴ ساعت را در روزنامه خبرورزشی سپری کرد؛ ۱۸۰ دقیقه داخل تحریریه روبه‌روی ما نشست و مصاحبه کرد. باورتان نمی‌شود در این ۳ ساعت برانکو درخصوص هر چیزی که فکرش را بکنید صحبت کرد؛ از کارلوس کی‌روش بگیرید تا مربی گلر‌های تیم ملی و رقیبان پرسپولیس و... او خیلی برخورد صمیمی با بروبچه‌های روزنامه داشت. با همه بچه‌ها شوخی کرد، گفت و خندید. مصاحبه مفصل و ۱۸۰ دقیقه‌ای خبرورزشی با برانکو را حتماً در شماره فردا (یک‌شنبه) ما بخوانید که خواندنی است.

او پس از ۱۸۰ دقیقه پرسش و پاسخ در تحریریه حدود ۶۰ دقیقه‌ای هم در آتلیه خبرورزشی به گپ و گفت تصویری پرداخت. این مصاحبه تصویری برای «خبرورزشی تی‌وی» ضبط شد که به زودی برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد. در ادامه یکسری عکس قدیمی از دوران سرمربی‌گری برانکو در تیم ملی به او نشان دادیم که خاطرات جالبی هم تعریف کرد و می‌توانید در شماره‌های آینده خبرورزشی این خاطره‌ها را بخوانید.

لابد می‌دانید وقتی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، برانکو در مصاحبه‌ای جالب عنوان کرد در صورت شکست دادن کاشیما آنتلرز ژاپن، سبیل خواهد گذاشت! دیروز، اما بروبچه‌های بخش فنی خبرورزشی ۴ عکس با سبیل برای برانکو طراحی کردند که به سرمربی پرسپولیس آن را نشان دادیم. از مرد کروات پرسیدیم کدام سبیل را در صورت قهرمانی می‌گذاشت و او هم یکی را پسندید و به ما نشان داد.

برانکو به شوخی به ما گفت: «تا به حال هرگز در زندگی‌ام سبیل نگذاشته‌ام، اما برادرم به جای من تا دل‌تان بخواهد سبیل گذاشته است. البته من و برادرم این ماجرا را بین خودمان حل و تقسیم کردیم؛ من مو‌های زیادی دارم و سبیل ندارم در حالی که داداشم زلاتکو مو ندارد و به عوض سبیل دارد!»

برانکو: من و برادرم تقسیم کردیم؛ من مو برداشتم و او سبیل!

او همچنین درخصوص تقابل با سپاهان اصفهان و رویارویی با امیر قلعه‌نویی گفت: «قبل از هر چیزی باید بگویم امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایرانی است. ما دوستان خوبی برای هم هستیم و رابطه ما از سال ۲۰۰۶ صمیمی‌تر شد. قلعه‌نویی جانشین من شده بود و هر دو به عنوان سرمربیان سابق و آن مقطع تیم ملی به سمیناری در برلین دعوت شده بودیم. قرارداد من با تیم ملی ایران تمام شده بود و تمام نظرات و افکارم و هر اطلاعاتی که درخصوص تیم ملی و بازیکنانش داشتم، در اختیار قلعه‌نویی گذاشتم. ما از آن روز تا امروز دو تا رفیق هستیم و برای او احترام زیادی قائل هستم به دو دلیل؛ اول آن‌که بینش فوتبالی قلعه‌نویی بالاست و پرافتخارترین مربی ایرانی محسوب می‌شود. دوم اینکه همیشه برای قهرمانی می‌جنگد چه زمانی که در استقلال، تراکتورسازی یا ذوب‌آهن بود و چه الان که در سپاهان کار می‌کند. ما رفقای قدیمی یک‌شنبه ۹۰ دقیقه داخل زمین چمن با هم قهر هستیم و رقابت داریم و بعد از سوت پایان بازی پرسپولیس دوباره تبدیل به همان دوستان صمیمی سابق می‌شویم.»

برانکو که با اسنپ به روزنامه ما آمده بود، با اسنپ هم از خبرورزشی رفت با یک تفاوت! راننده پرایدی که برای آوردن برانکو به منزلش رفت، یک استقلالی بود! برانکو هم وقتی فهمید، به شوخی رو به فرزاد حبیب‌الهی کرد و گفت: «این راننده استقلالی ما را به در و دیوار نزند! کاش به اسنپ می‌گفتی یک راننده پرسپولیسی بفرستد و...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی