نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: تیم شفر احتمالا نیاز به یکی دو بازیکن جدید دارد، اما اگر تغییرات زیاد باشد شرایط استقلال بهتر نخواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، علی موسوی در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده که با تساوی به پایان رسید گفت: می‌توان گفت استقلال بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و با توجه به شرایط که استقلال در اوایل فصل داشت به نظر می‌رسد این تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. این تیم دیر هماهنگ شد، ولی به هر حال شاگردان شفر روز به روز درحال پیشرفت هستند.
وی افزود: شفر سال گذشته هم که به استقلال آمد تیم را کم کم راه انداخت. این در وجود آلمانی‌ها است که به دنبال موفقیت هستند و وقتی شما بدترین تیم را هم به آن‌ها بدهید سعی می‌کنند بهترین نتایج را بگیرند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه این تیم سه پیروزی پیاپی به دست آورد، ولی مقابل پدیده متوقف شد، تصریح کرد: به نظرم این سه پیروزی می‌تواند ملاک خوبی برای بازگشت استقلال به روز‌های اوج باشد، اما پدیده هم تیم قدرتمندی بود و استقلال نتوانست ضربه نهایی را به آن‌ها بزند هر چند که آبی پوشان می‌توانستند در این بازی به پیروزی برسند.
موسوی در پایان در مورد اینکه چه بازیکنانی باید از استقلال در نیم فصل جدا شوند، خاطر نشان کرد: به نظرم در این برهه از زمان کسی نباید جدا شود، چون اگر تغییرات در تیم زیاد باشد دوباره به همان شرایط اوایل فصل بر می‌گردیم و تا تیم بخواهد هماهنگ شود زمان زیادی را از دست داده‌ایم. به نظرم باید به خارجی‌هایی که قرار است از فهرست خارج شوند فرصت بیشتری داد و نباید آن‌ها را با تیام و جباروف مقایسه کرد. تیم شفر احتمالا نیاز به یکی، دو بازیکن جدید دارد، اما اگر تغییرات زیاد باشد به نظرم شرایط بهتر نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی