۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فولاد خوزستان از پیروزی تیمش در خانه تراکتورساری تبریز ابراز خرسندی کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی هیجان خاصی داشت. این اولین تجربه‌ام در فولاد بود و برای نخستین بار در این ورزشگاه‌ها حضور داشتم. یکی از بهترین خاطره‌های من بود، چرا که دیدم هواداران تراکتورسازی تا چه اندازه شور و هیجان را به ورزشگاه می‌آوردند.

وی افزود: در نیمه اول چه در فاز دفاعی و چه هجومی، خوب بودیم. بعد از گل می‌توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به گل دوم در نیمه نخست برسیم. در این زمان کم، بازی خوبی انجام دادیم و این موضوع نشان داد که عملکردمان خوب بوده است. در نیمه دوم، می‌خواستیم به گل برسیم و همان چیزی که می‌خواستیم انجام دادیم. یک گل برتری مقابل تراکتورسازی کافی نبود و به همین دلیل برای زدن گل دوم تلاش می‌کردیم. تراکتورسازی‌ هم خوب بازی کرد و فشار زیادی روی تیم ما آوردند تا بازی را به تساوی بکشانند، اما بازیکنانم با جان و دل بازی کردند و توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

قطبی همچنین خاطر نشان کرد: این برد را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم که سال سختی داشته‌اند و امیدوارم در آینده نیز نتایج خوبی بگیریم و آنها را خوشحال کنیم. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که در این مدت چه کار کرده است که فولاد هماهنگ‌تر بازی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان خوبی دارم که ذهن‌شان باز بود. در این مدت سعی کردیم همه را یکدست کنیم و این موضوع با کمک کادر فنی و همه اعضای فنی عملی شد. با تغییرات خیلی کم به نتیجه خیلی بزرگی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چه نمره‌ای به تیمش می‌دهد، گفت: در همه مسیر به این تیم نمره 20 می‌دهم. یک تیم نمی‌تواند پس از 13 روز تمرین که چند جلسه برای بدنسازی بود، این‌طور کار کند. من از کار کردن با بازیکنانم لذت بردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی