نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوق ستاره آرژانتینی پس از دریافت پنجمین کفش طلا اعتراف کرد که آغاز دوران بازیگری‌اش تصور رسیدن به چنین جایگاهی را نداشته است.

اعتراف جالب مسی
به گزارش خبرورزشی، لیونل مسی امروز جایزه کفش طلای اروپا را به عنوان بهترین گلزن باشگاهی قاره سبز در فصل گذشته از نشریه مارکا دریافت کرد ( اینجا ببینید ) ، جایزه‌ای که پیش از این هم ۴ بار آن را کسب کرده بود.
او که فصل گذشته در لالیگا ۳۴ گل زد و بهترین گلزن در تمامی لیگ‌های اروپایی بود مصاحبه‌ای با این نشریه هم انجام داد و گفت: زمانی که کارم را شروع کردم، تصور رسیدن به هیچ یک از این افتخارات را نمی‌کردم. رؤیای من فقط این بود که بازیکنی حرفه‌ای باشم، اینکه در فوتبال موفق باشم.
اعتراف جالب مسی
مسی ادامه داد: از کار کردن از تلاش و از همه مهمتر بازی در کنار هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم. در بهترین تیم دنیا هستم و در کنار بهترین بازیکنان دنیا در پست‌های خودشان بازی می‌کنم و این کار مرا برای بردن چنین جوایزی آسان‌تر می‌کند.
کاپیتان ۳۱ ساله بارسلونا در ادامه درباره قرعه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (لیون) هم تأکید کرد: لیون جزو قویترین تیم‌های سید دو نبود، اما باز هم حریف سرسختی است. آن‌ها در مرحله گروهی پا به پای منچسترسیتی بازی کردند پس گذر از سد آن‌ها سخت است. هنوز راه زیادی تا آن موقع مانده و کلی اتفاق ممکن است رخ دهد. ما نمی‌دانیم آن‌ها چگونه ظاهر خواهند شد، اما چیزی که می‌دانیم این است که لیون برای ما حریف سرسختی خواهد بود.
مسی با دریافت پنجمین توپ طلا از حیث کسب این افتخار از رقیب پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو پیش افتاد. رونالدو ۴ توپ طلا برده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی