۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال‌مادرید با پیروزی آسان برابر کاشیما آنتلرز حریف العین در فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها شد.

هت‌تریک شاهزاده رئال را فینالیست کرد به گزارش خبرورزشی، در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها در ورزشگاه زاید رئال‌مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کاشیما آنتلرز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا رفت.

برای زدن گل نخست کهکشانی‌ها انتظار زیادی کشیدند و در اواخر نیمه نخست دقیقاً در دقیقه 44 گرت بیل قدر پاس مارسلو را دانست تا برنده نیمه اول رئال‌مادرید باشد.

هت‌تریک شاهزاده رئال را فینالیست کرد

کاشیما در نیمه دوم با اشتباهاتش خیلی زود خیال شاگردان سولاری را راحت کرد. اشتباه فاحش خط دفاع و دروازه‌بان گوزن‌ها در دقیقه 53 باز هم بیل را صاحب گل کرد.

سومین گل هم مثل گل اول با پاس مارسلو به ثمر رسید و تقریباً از همان زاویه‌ای به ثمر رسید که گل نخست را زدند. ستاره ولزی هم زننده این گل بود و هت‌تریک کرد تا پس از زدن سومین گل سولاری به او استراحت بدهد.

هت‌تریک شاهزاده رئال را فینالیست کرد

بعد از این گل کمی هیجان بازی فروکش کرد و بازیکنان کاشیما هم ناامیدانه به بازی ادامه می‌دادند. تنها در دقیقه 78 شوما دوی گلی زد که ابتدا مردود اعلام شد، اما سپس با ویدئوچک اولین گل گوزن‌ها به ثبت رسید. (خلاصه این بازی را اینجا مشاهده کنید)

3 بر یک به سود رئال نتیجه پایان بازی بود و رئال‌مادرید حریف العین در فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها شد. کاشیما هم در دیدار رده‌بندی به مصاف ریورپلاته خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی