نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرورزشی پاری سن ژرمن به صحبت‌های مادر آدرین رابیو، درباره پیشنهاد بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، کش و قوس‌های پرونده آینده رابیو همچنان ادامه دارد. پس از ماه‌ها مذاکره بی نتیجه، روز گذشته هنریکه اعلام کرد این هافبک رسما به او عنوان کرده قصد تمدید قراردادش را ندارد. هنریکه نیمکت نشینی تا اطلاع ثانوی را جریمه این رفتار رابیو اعلام کرد؛ بنابراین قرار نیست دیگر این هافبک ارزشمند را در ترکیب پاریسی‌ها ببینیم. در همین قاب، مادر رابیو که ایجنتش نیز هست، ساعتی پیش مدعی شد پسرش به پی اس جی خیانت نکرده، چون در تابستان هم به باشگاه اعلام کرده بود قصد جدایی دارد، اما آن‌ها با پیشنهاد رسمی بارسلونا مخالفت کردند. در واقع حرف مادر رابیو این بود که تمدید نکردن رابیو اتفاق جدیدی نبوده و آن‌ها این را از ماه‌ها پیش به پاری سن ژرمن اعلام کرده بودند.
به گزارش رادیو RMC فرانسه، آنترو هنریکه درباره این حرف‌های مادر رابیو می‌گوید: از حرف‌های ورونیکا شوکه شدم! خانم رابیو می‌گوید ما در تابستان پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت کردیم که صحت دارد. این پیشنهاد روز ۲۹ آگوست ساعت ۸ شب به ما رسید. درست پیش از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی. خب قضیه بسیار ساده است و این یعنی بارسا قبل از صحبت با ما، با رابیو به توافق رسیده بود. بدانید پیشنهاد بارسا مضحک بود! ما در باشگاه از رقم بسیار پایینی که آن‌ها پیشنهاد دادند، غافلگیر شده بودیم. چنین پیشنهادی بی احترامی به بازیکنی در کلاس رابیو بود. باز هم تکرار می‌کنم که نمی‌توانید با بازیکنی، چون رابیو طی تنها ۲۴ ساعت به توافق برسید؛ بنابراین واضح است که بارسا از قبل با او توافق کرده بود و بعد سراغ ما آمد.
هنریکه در ادامه گفت: این را هم باید بگویم که در مقطعی ما با رابیو، ایجنت و نمایندگانش به توافق اولیه برای تمدید قرارداد رسیدیم. با این حال بدون هیچ توضیحی آن‌ها به یکباره همه چیز را متوقف کردند. من مطمئنم آن‌ها با یک باشگاه دیگر تمام کرده‌اند. وقتی آن‌ها ناگهان همه مذاکرات را متوقف می‌کنند یعنی رابیو با یک باشگاه دیگر به توافق رسیده است. آیا از رفتار بارسلونا شوکه شدم؟ ما همیشه از رفتار باشگاه‌هایی که طبق قانون عمل نمی‌کنند، شگفت زده می‌شویم. آیا احتمال جدایی رابیو در زمستان وجود دارد؟ او به من گفت نمی‌خواهد با پاری سن ژرمن ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی