نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رایزن فرهنگی سفارت آلمان با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

به گزارش خبرورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یوستوس کمپر امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار خطاب به رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:به فوتبال ایران علاقه زیادی دارم و در این سال‌ها فرصت کرده ام یک بار برای تماشای دیدار دربی تهران به ورزشگاه آزادی بروم. واقعا جو فوق العاده‌ای را در این بازی دیدم. در کشور ما، وقتی مسابقه دربی برگزار می‌شود ظرفیت ورزشگاه به ۹۰ و ۱۰ درصد تقسیم می‌شود، اما متوجه شدم در مسابقه دربی ایران، این ظرفیت به صورت مساوی بین تماشاگران دو تیم تقسیم می‌شود که اگرچه کار برگزارکنندگان را دشوار می‌کند، اما حقیقتا جو بسیار زیبایی را به وجود آورد. یک بار دیگر می‌گویم دربی تهران جو بی نظیری داشت.
وی ادامه داد:نتایج تیم ملی ایران در سال‌های اخیر جای تبریک به شما و مردم ایران دارد. به ویژه بازی‌های بسیار خوبی که در جام جهانی انجام دادید در سطح جهان بازتاب بسیار خوبی داشت. همین طور تیم ملی ایران با اقتدار به جام جهانی رفت که این موضوع هم نشان دهنده پیشرفت فوتبال شماست. به یاد دارم سال گذشته تیم نوجوانان ایران در برابر نوجوانان آلمان در جام جهانی به پیروزی پرگلی دست یافت که سر و صدا‌های زیادی بابت این نتیجه در کشور ما به وجود آمد. من بازیکنان زیادی از فوتبال ایران را می‌شناسم که نام‌های بزرگی هستند. علی پروین جزو نفراتی است که به خوبی می‌دانم بازیکن بزرگی بوده است و برایش احترام زیادی قائلم.
در ادامه این نشست، رییس فدراسیون فوتبال با با تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته بین سفارت آلمان و این فدراسیون گفت:مردم ما از دیرباز به فوتبال آلمان علاقه داشته اند. نام‌های بزرگی نظیر؛ گرد مولر، سپ مایر، فرانتس بکن باوئر، گونتر نتزر، لوتار ماتیوس و ... هرگز از یاد علاقمندان به فوتبال در کشورمان نخواهند رفت. همچنین از دیرباز بازیکنانی از کشورمان به آلمان آمده اند و به همین دلیل ارتباط نزدیکی با فوتبال آلمان حس می‌کنیم.
تاج افزود:تیم‌های ملی دو کشور هم سابقه بازی رو در رو داشته اند که از این مسابقات هم خاطرات خوبی در ذهن مانده است. امیدوارم همکاری‌های فوتبال دو کشور در آینده بیشتر و بیشتر شود و دو فدراسیون برنامه ریزی‌های مشترکی را در سطوح مختلف پیگیری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی