نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد فینال جام‌جهانی باشگاه‌های 2018 بین نماینده قاره‌های اروپا و آسیا برگزار شود، آن‌هم قهرمان امارات نه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش خبرورزشی،  رئال‌مادرید با غلبه بر کاشیما آنتلرز ژاپن راهی فینال شد و العین امارات، نه به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، بلکه به خاطر میزبانی تورنمنت توانست از تیم‌های اسپرانس تونس و سپس ریورپلاته آرژانتین عبور و خودش را برای بازی تاریخی با رئال آماده کند. نتیجه این بازی بدون شک فاصله بین فوتبال اروپا و آسیا (به‌خصوص غرب آسیا) را نشان می‌دهد.
رئال مادرید
سال گذشته همین موقع رئال‌مادرید با غلبه بر گرمیو برزیل توانست فاتح جام‌جهانی باشگاه‌ها شود و اکنون به عنوان مدافع قهرمانی در فینال حضور دارد. رئال‌مادرید که در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان را به دست آورده، حالا می‌خواهد برای سومین سال پیاپی قهرمانی جام‌جهانی باشگاه‌ها را جشن بگیرد. روی کاغذ همه رئال‌مادرید را فاتح بازی امروز می‌دانند و مثل دیدار با کاشیما که گرت بیل هت‌تریک کرد، پیش‌بینی می‌شود او ستاره زمین باشد. با این حال در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و العین شانس این را دارد که اوضاع رئال را دگرگون‌تر کند. رئالی‌ها با این قهرمانی می‌توانند سال ۲۰۱۸ را با موفقیت به اتمام برسانند و به شروعی خوب برای سال جدید باشند.
رئال‌مادرید – العین؛ دوئل اروپا و آسیا
العین
از سال ۲۰۱۲ تا امروز که فرمت رقابت‌های جام‌جهانی باشگاه‌ها تغییر کرده هرگز تیمی غیر اروپایی نتوانسته قهرمان این رقابت‌ها شود. همین کافی است تا قهرمان بازی امروز را به راحتی بتوان پیش‌بینی کرد. العین تا همین‌جا دست به کار بزرگی زده و غلبه بر دو نماینده آفریقا و آمریکای لاتین به اندازه کافی به باشگاه العین امارات اعتبار و شهرت بخشیده است. انجام ۲ بازی در این تورنمنت شاید العین را نسبت به رئال خسته‌تر کرده باشد، اما تجربه آن‌ها را در این تورنمنت بالا برده است. زوران مامیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی و برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که توانستند تیم‌هایشان را به فینال جام‌جهانی و لیگ قهرمانان آسیا برسانند، سومین مربی کروات است که توانسته یک تیم را در سال ۲۰۱۸ فینالیست کند. او با قهرمانی در این تورنمنت می‌تواند طلسم جام نیاوردن مربیان کروات در سال ۲۰۱۸ را بشکند.
رئال‌مادرید – العین؛ دوئل اروپا و آسیا
مصدومان و محرومان
رئالی‌ها بدون مصدوم و محروم مقابل العین صف‌آرایی می‌کنند. العینی‌ها هم با تمام نفرات خود به زمین مسابقه می‌آیند.
آمار بازی
1) این اولین تقابل تاریخ دو العین و رئال‌مادرید خواهد بود.
44) مارکوس برگ، ستاره سوئدی العین در ۴۵ بازی برای العین توانسته ۴۴ گل به ثمر برساند.
1) رئال پیش از این یکبار سابقه بازی با تیم‌های اماراتی را داشت که به سال گذشته و جدال با الجزیره در نیمه‌نهایی برمی‌گردد. دیداری که رئال با گل‌های رونالدو و بیل حریفش را ۲ بر یک شکست داد.
ترکیب احتمالی
رئال‌مادرید: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، مودریچ، کروس، کاسمیرو، بیل، لوکاس، بن‌زما
العین: عیسی، شیوتانی، فایض، اسماعیل، احمد، عبدالرحمن، برمان، دومبیا، الشحات، کایو، برگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی