نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه تیم پرتماشاگر فوتبال کشورمان یک دغدغه و نگرانی مشترک دارند.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز حالا و در آستانه آغاز دوباره فصل نقل و انتقالات، یک نگرانی مشترک دارند.
در واقع هر سه باشگاه در انتظار بازگرداندن ستاره‌های پیشین تیم شان هستند و با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، معتقدند اگر بتوانند بازیکنان پیشین را به تیم برگردانند، اوضاع شان از این که هست، در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد.
پرسپولیسی‌ها با استفاده از هر ترفندی که شده سروش رفیعی را به تیم شان برگرداندند و حالا با انجام مصاحبه‌های مشترک به دنبال حمایت از مهدی طارمی هستند تا شاید بتوانند او را نیز به تیم اضافه کنند. برانکو مصاحبه هایش هرگز بازگشت طارمی را رد نکرده و حتی این جمله مهم را به زبان آورده است: «کدام مربی می‌تواند از جذب بازیکنی مثل طارمی بگذرد؟» البته هواداران هنوز با بازگشت این بازیکن به صورت کامل موافق نیستند، اما آن‌ها یک شعار عجیب دارند: «هر چی برانکو بگه!»

سوژه روز| دغدغه مشترک برای استقلال، پرسپولیس و تراکتور
استقلالی‌ها از ابتدای فصل دنبال راهکاری بودند تا شاید بتوانند مامه تیام و سرور جپاروف را به تیم شان برگردانند. از وقتی این دو بازیکن از استقلال رفتند، نه خط میانی آبی‌ها چنگی به دل زد و نه خط حمله اش. وینفرد شفر نیز به خصوص در هفته‌های ابتدایی شروع نیم فصل، هر بار که مصاحبه کرد، از جدایی تیام و جپاروف گلایه داشت. آبی‌های پایتخت می‌خواهند جپاروف را برگردانند و تا حد زیادی بابت بازگشت امید نورافکن هم خیال شان راحت است. فقط می‌ماند تیام که شاید پروژه فصل آینده شان باشد.

سوژه روز| دغدغه مشترک برای استقلال، پرسپولیس و تراکتور
و، اما تراکتورسازان تبریزی. آن‌ها هم درست به اندازه استقلال و پرسپولیس در انتظار بازگشت دو مهاجم خارجی خود به نام‌های لی هری اروین و آنتونی استوکس هستند. طبق قولی که اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی داده، استوکس با شروع دور جدید تمرینات بعد از تعطیلات، به تیم اضافه خواهد شد. این موضوع، خواسته تک تک هواداران تیم بود. استوکس یک گلزن قهار به شمار می‌رود که عدم حضورش در اواسط فصل، تاثیر زیادی بر عملکرد تیم گذاشت.

سوژه روز| دغدغه مشترک برای استقلال، پرسپولیس و تراکتور
این سه باشگاه منتظرند تا بازیکنان شان برگردند و شاید با این اتفاق، روز‌های بهتری را تجربه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی