۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی شریفی یکی از بازیکنانی است که از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. او که 3 سال است آن درخشش سابق را ندارد با وجود عدم بازی برای سرخپوشان در تمرينات هم نتوانسته نظر برانكو را جلب كند.

به گزارش خبرورزشی ، مسوولان پرسپولیس در شرایطی به دنبال جذب طارمی یا گوچی هستند که برای این انتقال مشکلات زیادی خواهند داشت. طارمی هنوز با الغرافه قرارداد دارد و البته مبلغ قابل توجهی هم دریافت کرده است و مطمئنا مسئولان الغرافه به راحتی رضایت نامه او را نخواهند داد. از طرفی وضعیت قوچان نژاد هم هنوز مشخص نیست. این بازیکن به شدت مورد توجه تراکتور قرار دارد و از طرفی شنیده می‌شود که همسر او هم با آمدن به ایران موافق نیست.

اما در خصوص پرسپولیس این نکته جالب است که پیش از آغاز فصل مهدی شریفی را به خدمت گرفت. این بازیکن در اتفاقی عجیب با وجود محرومیت پرسپولیس شماره ۱۰ را بر تن کرد. شریفی که طی ۳ سال گذشته دوران افت خود را پشت سر می‌گذارد با وجود عدم بازی برای سرخپوشان در تمرینات نتوانسته نظر برانکو را جلب کند و حتی در بازی‌های دوستانه هم آمار گلزنی خوبی ندارد. به همین دلیل برانکو نمی‌خواهد ریسک اعتماد به این بازیکن را بپذیرد و ترجیح می‌دهد فعلا از مهاجمی آماده استفاده کند و کم کم به شریفی بازی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی