۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرور جپاروف یکی از گزینه‌های اصلی نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل است که هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرورزشی ، در حالی که از مدتها پیش بحث بازگشت سرور جپاروف به استقلال مطرح بوده است، هنوز این انتقال جنبه عملی به خود نگرفته است. اما در عین حال جپاروف همچنان یکی از گزینه‌های اصلی آبی پوشان بوده و اگر اتفاق خاصی روی ندهد احتمال بازگشت وی به این تیم زیاد است.

جپاروف در ابتدای فصل با کج سلیقگی تصمیم سازان وقت استقلال و تعلل آنها از این تیم جدا شد و خلاء این بازیکن در خط میانی تیم شفر هرگز پر نشد.

یکی از موارد مورد اختلاف جپاروف و باشگاه استقلال مربوط به اول فصل، طلب ۱۳۰ هزار دلاری هافبک ازبکستانی بود که باشگاه استقلال در آن زمان حاضر به پرداخت آن نبود. بعدها و در زمان مدیریت جدید باشگاه ۵۰ هزار دلار از این طلب پرداخت شد تا مطالبات جپاروف به ۸۰ هزار دلار کاهش یابد.

در حال حاضر گرچه چنین به نظر می رسد که طرفین بر سر کلیات این انتقال توافق کرده‌اند، اما اختلافات جزیی در نحوه انجام این انتقال باعث شده تا قدری این اتفاق به تعویق بیفتد.

جپاروف خواهان دریافت مابقی مطالباتش قبل از ورود به تهران است در حالی که باشگاه استقلال ترجیح می دهد با جپاروف در تهران تسویه حساب کند.

هافبک ازبکستانی تمایل دارد قراردادش با استقلال به نیم فصل دوم فصل جاری محدود نباشد و حداقل یک فصل بعد از آن هم با این تیم قرارداد ببندد که به دلیل شرایط سنی وی، استقلالی ها قدری روی این شرط تردید دارند.

از سوی دیگر شنیده می‌شود وینفرد شفر که باید نظر قطعی و نهایی در خصوص جپاروف و هر گزینه دیگری را بدهد، شرط پذیرفتن جپاروف را مثبت بودن عملکردش در تست قبل از عقد قرارداد دانسته است.

احتمال این که سرور جپاروف به زودی و به منظور نهایی کردن این توافق راهی تهران شود وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی