نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهناز افشار بازیگر محبوب سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به عنوان یک تماشاگر دوست دارم زمین بهتر و سکو‌های پر ورزشگاه را ببینم.

مهناز افشار در استادیوم
خبرورزشی/سعید شاه‌نظری: روز گذشته دو تیم ملوان بندرانزلی و آذرخش تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بانوان (لیگ کوثر) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۸ بر صفر پایان یافت، اما مهم‌ترین اتفاق این بازی نه در زمین بلکه روی سکو‌ها اتفاق افتاد و آن هم حضور مهناز افشار برای حمایت از بانوان فوتبالیست بود. افشار که پیش از بازی از همشهریان تهرانی برای حضور در این بازی دعوت کرده بود به قولش عمل کرد و تماشاگر هفته دوم رقابت‌های لیگ کوثر شد. در حاشیه این دیدار دوستانه گفت‌وگویی با مهناز افشار انجام دادیم که می‌خوانید...
* چه شد که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه اکباتان آمدید؟
به عنوان یک شهروند و یک فرد مشتاق برای تماشای این بازی حساس آمدم و کنار هواداران ملوان نشستم.
* قبل از بازی هم بانوان را برای تماشای این بازی تشویق کرده بودید که به ورزشگاه بیایند؟
به عنوان مهناز افشار بیشتر از باقی خانم‌ها وظیفه‌ام می‌دانم که از بانوان حمایت کنم و حتی دخترم را با خود همراه کردم تا بداند چه وظیفه سنگینی به عنوان یک زن بر دوش او است.
* این امکاناتی که شاهد هستید برای بانوان کافی است؟
اگر نظر بدهم می‌گویند چرا وارد کار تخصصی می‌شوی؟ ولی به عنوان یک تماشاگر دوست دارم زمین بهتر و سکو‌های پر ورزشگاه را ببینم. این ملوان با بازیکنان خوب، هواداران خوب و مربی خوب نیاز به حمایت بیشتری دارد و این حق‌شان نیست.
* اگر شرایط فراهم شود برای حمایت از تیم ملی آقایان هم به ورزشگاه می‌روید؟
من همیشه از افرادی بودم که از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حمایت کردم و این حق طبیعی بانوان است که فوتبال تماشا کنند. نمی‌دانم این کج‌سلیقگی از کجاست، اما باید آقایان بتوانند فوتبال بانوان را ببینند و بانوان هم فوتبال آقایان را تماشا کنند و کم‌کم این تفکیک آقایان و خانم‌ها تمام شود.
                                                                           ***
گفتنی است در جریان این بازی از مهناز افشار به عنوان یار دوازدهم باشگاه آذرخش تهران تقدیر شد و پیراهن شماره ۱۲ این تیم را به او اهدا کردند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی