نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی روسونری از عملکرد تیم و بازیکنان جدیدش کلافه است.

به گزارش خبرورزشی، در هفته هفدهم سری آ، میلان در سن سیرو با نتیجه ۱-۰ مغلوب فیورنتینا شد تا اولین برد خارج از خانه ویولا در این فصل سری آ رقم بخورد. گتوزو پس از این شکست در خطر اخراج از میلان قرار گرفته است.
پس از این دیدار، گتوزو در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: قطعا در شرایط سختی به سر می‌بریم، اما امروز در وضعیت اورژانسی بودیم، چون مصدومان زیادی داشتیم. هضم این باخت سخت است، اما دلیلی برای سرزنش شاگردانم نمی‌بینم و البته اینکه کمی بدشانس بودیم. آمار و ارقام می‌گوید میلان در بحران به سر می‌برد، چون در سه هفته اخیر خیلی نتوانسته ایم حریفان را به زحمت بیندازیم و برای آن‌ها خطرساز شویم. باید آرامش خود را پیدا کنیم و عقب نشینی نکنیم.
سرمربی روسونری گفت: بازیکنان میلان امروز هر کاری که از دستشان برمی آمد، انجام دادند و برای بردن تلاش کردیم. زیر فشار فیورنتینا، شادابی خود را از دست دادیم. لاکسالت و کاستیخو تاکنون پایین‌تر از حد ظاهر شده اند و فقدان بازیکنانی که روی توپ‌های ماقبل آخر (بازیسازی) موثر باشند را حس می‌کنیم؛ بنابراین اگر به دلیل پایین بودن تعداد گل ها، فقط هیگواین را سرزنش کنیم، کار اشتباهی است.
گتوزو افزود: نتایج اخیر مطابق انتظار نبوده است و باعث شده در جدول پایین برویم. مشت زدن به دیوار یا شکستن میز چیزی را عوض نمی‌کند. دوران منفی و سختی را سپری می‌کنیم، اما همه ما در یک قایق هستیم.
او درباره سوالی پیرامون جابجایی موراتا با هیگواین گفت: این سوالی است که باید از باشگاه بپرسید. هیگواین در حال حاضر به وضوح از دوران درخشان خود دور است. البته شرایط کل تیم همین طور است. تا زمانیکه گتوزو در میلانلو حضور دارد و عضوی از این تیم است، بازیکنی مهم برای ما باقی می‌ماند. او مهاجمی است که باید از توانایی هایش بهره برداری لازم را داشته باشیم. یک مهاجم وقتی گل نمی‌زند، قطعا خوشحال نیست، اما کل تیم به دردسر افتاده و این موضوع فقط به هیگواین مربوط نمی‌شود.
وی افزود: تا شروع نقل و انتقالات نمی‌توانم بگویم میلان به چه بازیکنی نیاز دارد، چون این کار من نیست. اینجا هستم تا در مورد بازی با فیورنتینا و دلایل خوب کار نکردن تیم صحبت کنم. لطفا بعد از شکست در مورد نقل و انتقالات از من نپرسید، چون مرا در شرایط سختی قرار می‌دهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی