نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرف در عنفوان جوانی به خاطر اشتباه یک نفر دیگر مُرده، اما شما حتی یک پیام تسلیت ندادی. کلاً چه فازی داری آقای پدیده؟!

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ مهدی قائدی را نمی‌فهمم. حالا یا پشت فرمان بوده یا اصلاً نبوده، خب یک پیامک دادن به خانواده داغدار احمدرضا شاکر چقدر سخت بود؟ یک توک پا تا قبر آن خدابیامرز رفتن چقدر کار داشت؟ حالا لبان همیشه خندانت به کنار، آیا نمی‌شد حداقل ژست آدم‌های ناراحت را بگیری؟ هر چه نباشد طرف رفیقت بوده، نبوده؟ اگر نبوده توی ماشینت چه‌کار می‌کرده؟ اگر با گوشی‌ات پیام تسلیت می‌دادی چقدر وقت می‌برد و چه چیزی از تو کم می‌شد؟ طرف در عنفوان جوانی به خاطر اشتباه یک نفر دیگر (که آن یک نفر را قانون و دادگاه مشخص می‌کند) مُرده، اما شما حتی یک پیام تسلیت ندادی. کلاً چه فازی داری آقای پدیده؟!
* پیرو سرمقاله‌ای که دیروز نوشته بودم همین دیروز تیتر یک ۴ تا روزنامه علیه کی‌روش بود! کاری به درست و غلط حرف‌شان ندارم و به هر حال هر دیدگاهی محترم است، ولی شما فقط ببینید در فضایی که ۲ نفر را با هم نمی‌شود هماهنگ کرد، چطور ۴ تا روزنامه ناگهان با هم هماهنگ می‌شوند؟! شک نکنید که همه این عزیزان و البته بسیاری از فوتبال‌دوستان برای شکست تیم ملی و مالیده شدن پوز کی‌روش به خاک! لحظه‌شماری می‌کنند. می‌گویید نه؟ ۲ هفته دیگر صبر کنید.
* یک نفر گفته قیمت واگذاری پرسپولیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان است! این یک نفر، اما نگفته اگر فردای روزی که یکی پرسپولیس را به این قیمت می‌خرد، مثل فلان پرسپولیس پولدار رفت زندان تکلیف چیست؟ آمار می‌گوید از هر ۱۰ نفری که در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند ۹ نفرشان یا فراری می‌شوند یا از زندان سر درمی‌آورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی