۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان حدادی گفت: مربی، اردو و تمرینات خاص نمی خواهم، حقوق که نمی دهید احترام هم که نمی گذارید حداقل یک مربی برای ما پیدا کنید تا بتوانیم تمرین کنیم.

حدادی: به تیم ملی کشتی آمدم ببینم برایم مربی دارند!
به گزارش خبرورزشی، احسان حدادی که امروز به همراه حسین توکلی به خانه کشتی رفته بود، اظهار کرد: به خانه کشتی آمدیم برای پیدا کردن مربی! چون گفته بودند که شاید فدراسیون کشتی بتواند مربی برایمان پیدا کند، باید ببینیم که می‌توانند برای ما مربی انتخاب کنند، چون فدراسیون خودمان که نمی‌تواند! یکسری مشکلات در مورد مربی و تمرین رخ داده که تا امروز انجام نشده است. سه ماه هم گذشته و من از همه ورزشکاران دنیا عقب افتادم. هیچ کس هم در فدراسیون پاسخگو نیست.
وی ادامه داد: دیروز هم با صالحی امیری جلسه داشتیم. صالحی گفت تمام سعی خود را می‌کند که زودتر مشکلات برطرف شود. آقای صالحی امیری همیشه به ورزشکاران لطف دارد. کیهانی رییس فدراسیون گفته بود که صالحی، شخص وزیر و کمیته اجرایی نسبت به من موضع دارند. دیروز صحبتی که در کمیته داشتیم صالحی امیری این موضوع را تکذیب کرد.
حدادی خاطرنشان کرد: من هم قبلا با صالحی امیری جلسه داشتم، او مرد با شخصیت و عاشق ورزشکاران است، اما دوستان در کمیته و وزارت ورزش حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که احسان نمی‌تواند مدال بگیرد. اما فکر می‌کنم که این دوستان نمی‌توانند کارشناسی کنند. کسی می‌تواند این کارشناسی را کند که خودش مدال المپیک داشته باشد. کسی که کارشناسی می‌کند مثلا طلای بازی‌های آسیایی دارد پس نمی‌تواند برای فردی که مدال المپیک دارد آن هم در رشته اول المپیک، صحبت کارشناسی کند و بگوید که می‌تواند یا نمی‌تواند.
دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن در ادامه گفت: رکورد‌های من مشخص است، امسال در دنیا در رنکینگ فدراسیون جهانی جزو سه نفر برتر بودم. هیچ کسی در این سال بالای ۷۰ متر پرتاب نکرده است و همه ورزشکاران دنیا ۶۸ متر و ۶۹ متر پرتاب کرده اند که من هم ۶۸.۸۵ متر پرتاب کرده ام. من اگر همین رکورد را تکرار کنم قطعا مدال المپیک خواهد بود. شانس زیادی است که اگر همین ۶۸.۸۵ متر را پرتاب کنم طلای المپیک را کسب کنم.
حدادی گفت:، اما متاسفانه دوستان به کمیته ملی المپیک می‌روند و حرف‌هایی می‌زنند که اصلا درست نیست. یکسری قول‌هایی می‌دهند که عمل نمی‌شود. فدراسیون خیلی پیگیر کارهایم نیست. من هم باید پاسخگوی مردم باشم. توقع زیاد و بی مورد هم ندارم. گفتم هر مربی که شما فکر می‌کنید که من می‌توانم تحت نظر او پیشرفت کنم، با او کار می‌کنم. من نه می‌گویم مربی خاصی برای من بیاورید، نه می‌گویم در کشور خاصی می‌خواهم تمرین می‌کنم و نه امکانات خاصی می‌خواهم. حقوق که نمی‌دهید احترام هم که نمی‌گذارید حداقل کمترین چیز مربی است، یک مربی برای ما پیدا کنید تا ما بتوانیم تمرین کنیم.
وی ادامه داد: گفتید اردوی خارجی نه، گفتیم چشم. گفتید ایران گفتیم چشم. گفتید این گفتیم چشم! اما شما هم باید بالاخره یک امکانات اولیه را برای ورزشکار و قهرمان که مدال المپیک دارد فراهم کنید. من اکنون مدال المپیک دارم و دنبال تکرار آن هستم. یک بار گرفتم می‌خواهم تکرارش کنم. تکرار راحت‌تر از بار اول است.
وی در پاسخ به این سوال که آخرین قول کمیته ملی المپیک به شما چه بود گفت: با صالحی امیری صحبت کردم، قرار شد دوباره شنبه نیز جلسه دیگری با او داشته باشم تا این موضوع حل شود. فدراسیون یک مبلغی را برای من مشخص کرده بود و گفته بود که مبلغ را می‌دهیم و برو هر کاری که می‌خواهی بکن. فکر می‌کنم مدیر موفق مدیری است که با مبلغ کم بتواند یک ورزشکار را‌تر و خشک بکند.
وی در ادامه آن مبلغ را حدود ۵۰ میلیون عنوان کرد و گفت: گفته بودند ۵۰ میلیون، ۶۰ میلیون، نمی‌دانم دقیق، اما ۵۰ میلیونش را گفته اند. من هیچ وقت این پول را به هیچ صورتی قبول نمی‌کنم. به این خاطر که وظیفه من نیست که هم ورزش کنم، هم به دنبال کار‌های مالی اردو مثل هتل، بلیت و محل تمرین باشم. این‌ها وظیفه من نیست، وظیفه من این است که با آرامش و تمرکز برای المپیک آماده شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی