نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون دوومیدانی به صحبت‌های انتقادی قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، مجید کیهانی در مورد صحبت‌های احسان حدادی که گفته است فدراسیون نمی‌تواند برای او مربی پیدا کند، ( بیشتر بخوانید ) اظهار داشت: خوشبختانه ما تدارکات بسیار خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشتیم و از مربیان طراز اول خارجی استفاده کردیم، اردوهایمان هم در کشور‌های لهستان، آمریکا، فرانسه و آلمان برگزار شده و یکی از فدراسیون‌های موفق با کسب دو طلا و یک نقره بودیم.
وی ادامه داد: همه می‌دانند که شرایط اقتصادی کشور به چه شکل است و باید در برنامه‌ریزی‌های خود کمی تجدیدنظر کنیم، اما نباید این مشکلاتی که وجود دارد، برنامه‌ریزی‌هایی را تحت تأثیر قرار دهد.
رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه حدادی گفته است می‌توانستیم از کنار مربی آمریکایی درآمدزایی کنیم، گفت: همه این شرایطی که عنوان شده امکان فراهم کردنشان وجود داشته و دارد، ما برای حدادی با فاصله زیادی از سایر ورزشکاران برنامه‌ریزی کردیم، البته متناسب با شرایط اقتصادی کشور بوده است، تمام تلاش ما این است که بهترین شرایط را برای احسان حدادی، حسین کیهانی، امیر مرادی، حسن تفتیان و... فراهم کنیم. در مجموع، برنامه حدادی متفاوت از سایر نفرات ملی‌پوش دو و میدانی است.
کیهانی در پایان عنوان کرد: اردو‌های ما از اول آبان آغاز شده و مرحله دوم را هم به زودی شروع می‌کنیم، در رده نوجوانان و بزرگسالان مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و برنامه هر ورزشکار هم مشخص است و با برنامه‌ریزی خوبی پیش می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی