نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان به حکم کمیته انضباطی و شائبه حمایت‌ها از تیم پرسپولیس اعتراض کرد.

مثل فصل 86 به‌دنبال قهرمانی پرسپولیس‌اند!
به گزارش خبرورزشی، باشگاه سپاهان به حکم کمیته انضباطی درباره اتوبوس پرسپولیس (اینجا بخوانید) واکنش نشان داد و این رفتار و سناریو را در راستای قهرمان سازی پرسپولیس تلقی کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار مطلبی نسبت به حکم کمیته انضباطی انتقاد و اعلام کرد: «پرتاب نارنجک از هر جهت محکوم است، اما سوالاتی که پیش می‌آید این است چرا تماشاگران حریف هم که این کار را انجام دادند تنها به جریمه نقدی محکوم شدند؟ آیا میهمان بودن آنان دلیل بر سبک‌تر بودن احکامشان می‌شود؟ چرا کمیته انضباطی همین قاطعیت را در صدور احکام مربوط به همین تیم در بازی با سایپا به خرج نداد؟ چرا باز هم در سالی که سپاهان در کورس قهرمانی است این‌گونه تنبیه می‌شود؟ خسارت وارد شده به اتوبوس تیم حریف که کیلومتر‌ها دورتر از شهر اصفهان اتفاق افتاده چه ربطی به باشگاه سپاهان دارد؟
همه ابهامات موجود باز هم فرضیه همیشگی تلاش برای قهرمان کردن یک تیم با ضربه زدن به رقیبش را تقویت می‌کند؛ درست مثل فصل هشتاد و شش با اندکی تفاوت در ظاهر سناریو.
خنده‌دارترین حکم این بازی محکوم شدن باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ ۸۹/۵۰۰/۰۰۰ ریال به تیم حریف به علت وارد شدن خسارت به اتوبوسشان است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی