نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا اعتقاد دارد با وجود عقب ماندن از لیورپول، سیتیِ این فصل از سیتی فصل قبل بهتر است.

گواردیولا: تیم این فصل من بهتر از تیم فصل قبل است به گزارش خبرورزشی، منچسترسیتی هفته قبل برابر کریستال‌پالاس شکست خورد تا 4 امتیاز در جدول لیگ برتر انگلیس از لیورپول عقب بماند.

با وجود اینکه سیتی صدرنشین نیست پپ گواردیولا از عملکرد تیمش راضی است و در این باره می‌گوید: «در توجه به جزئیات کار من می‌توانم بگویم که ما حتی از فصل گذشته هم بهتر هستیم که البته این طبیعی است چون ما زمان بیشتری در کنار هم بوده‌ایم. بازیسازی ما، پیشرفت‌‌مان، پرسینگ از خط حمله، استفاده از حرکات مختلف و داشتن گزینه‌های مختلف در دفاع و حمله همگی بهتر از گذشته شده‌اند و من می‌توانم بگویم که ما الان نسبت به گذشته بهتر دفاع می‌کنیم.»

گواردیولا درباره دلیل اینکه فصل قبل به 100 امتیاز رسیدند هم گفت: «فصل قبل ثبات داشتیم. خب ما امتیازاتی هم از دست دادیم اما این اتفاق طبیعی است اما با این حال ما همیشه آماده بودیم و این مهمترین فاکتور بود و همان چیزی که من برایش بیشترین اهمیت را قائلم. بردن جام‌ها یا لیگ قهرمانان، تورنمنت‌هایی که در آنها باید در 6 یا 7 بازی خوب باشید با لیگ برتر که در آن هر سه یک مرتبه باید بازی کنید فرق دارد و به همین دلیل من می‌گویم که ثبات تیمم را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی