نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: برای ما آبی و قرمز فرقی ندارد ما به باشگاهی بازیکن می‌دهیم که نظام پرداختی آنها مشکلی نداشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهارداشت: مدتی تمرینات ما تعطیل بود، اما چند روزی است که دوباره تمرینات را آغاز کردیم و می‌خواهیم آمادگی جسمانی بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برسانیم. همه تمرینات ما فعلا در اصفهان است، ولی در این تعطیلات لیگ احتمالا ۲-۳ بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم که احتمالا این بازی‌ها در تهران خواهد بود. فعلا قصد داریم در اصفهان بمانیم، اما ممکن است یک اردو هم در برنامه داشته باشیم.
وی در مورد میزبانی ذوب‌آهن از تیم‌های عربستانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب ورزشگاه بی‌طرف برای میزبانی از تیم‌های عربستانی زدیم و کربلا را به عنوان میزبان خود مشخص کردیم تا در عراق میزبان تیم‌های عربستانی باشیم. امیدوارم به یاری امام حسین (ع) از پلی‌آف صعود کنیم تا بتوانیم در شهر کربلا و در جوار این حرم از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم.
آذری در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است گادوین منشا از پرسپولیس با رشید مظاهری از ذوب‌آهن معاوضه شود گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما به رشید مظاهری و محمدباقر صادقی اعتقاد داریم و روی این دو دورازه‌بان حساب ویژه‌ای باز کردیم، چون آن‌ها جزو بهترین‌های ایران هستند.
آذری در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود او و باشگاه ذوب‌آهن به استقلال راحت‌تر از پرسپولیس بازیکن می‌دهند خاطرنشان کرد: اصلا این طور نیست و برای ما آبی و قرمز فرقی ندارد ما به باشگاهی بازیکن می‌دهیم که نظام پرداختی آن‌ها مشکلی نداشته باشد تا ما بتوانیم به راحتی پول خود را بگیریم. ما براساس نیاز‌ها و پارامتر‌ها بازیکن را آزاد و جذب می‌کنیم. این موضوعی که شما می‌گویید اصلا صحت ندارد. اگر قرار بر فروش بازیکنی باشد آن را در هیئت مدیره مطرح و بعد جمع‌بندی و تصمیم گیری می‌کنیم. اولویت ما ذوب‌آهن است و استقلال و پرسپولیس برای ما تفاوتی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی