۰
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کعبی شب خوابید و صبح دستیار علی کریمی شد. مرتضی اسدی هم دقیقاً شب خوابید و صبح دستیار فراز کمالوند شد. از این دست مثال‌ها باز هم هست.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ انصافاً این عزیزان کجا کلاس مربیگری رفته‌اند و چه دوره‌ای را گذرانده‌اند؟ می‌خواهید بگویید مثلاً حسین کعبی «شم مربیگری» دارد؟ ما که این طوری فکر نمی‌کنیم و از این قبیل انتصاب‌ها بیشتر بوی رابطه و رفاقت می‌آید.
حسین کعبی اگر با علی کریمی رفیق نبود هرگز دستیار او نمی‌شد. الان علیرضا امامی‌فر هم دستیار کریمی است که دستیار موجهی محسوب می‌شود، اما کعبی... مرتضی اسدی هم که رفیق فابریک فراز کمالوند است. به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند، ولی اگر کسی دلسوز علی کریمی بود حتماً به او می‌گفت حسین کعبی نمی‌تواند کمک خاصی به تو (که خودت مربی جوانی هستی) بکند. شما اگر می‌خواهی به قول معروف به کعبی حال بدهی این راهش نیست. این‌طوری خود کعبی هم در درازمدت ضرر می‌کند. شاید بگویید در اروپا هم همین اتفاقات می‌افتد، ولی آنجا همه چیز بر خلاف اینجا روی اصول است. در آلمان سال‌ها روی یک مربی کار می‌کنند و تازه طرف دستیار می‌شود، اما اینجا یک نفر شب به عنوان فوتبالیست می‌خوابد و صبح در مقام «مربی» از خواب بلند می‌شود و هیچ کس هم جرأت نمی‌کند بپرسد که واقعاً چرا و با چه مترو معیاری طرف ناگهان «مربی» شد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی