نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال که در دوره مدیریت مهدی تاج ارتباط خوبی با کنفدراسیون آسیا داشته قصد دارد در جریان جام ملت‌ها از رئیس این کنفدراسیون تقدیر ویژه ای داشته باشد.

به گزارش   خبرورزشی ، فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) همواره با این نهاد بین المللی در ارتباط و تعامل بوده است.

این ارتباطات و همکاری ها اما از زمان آغاز دوره مدیریت مهدی تاج در فوتبال ایران خیلی پررنگ تر و نزدیک تر شد، طوری که طی دو سال گذشته در چند مرحله شاهد ملاقات مدیران فدراسیون فوتبال ایران و AFC در تهران یا مالزی محل مقر کنفدراسیون آسیا بودیم.

حتی شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دو ماه پیش به بهانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس و نماینده ژاپن نیز به ایران سفر کرد.

وی حتی در جریان مطرح شدن بحث بازنشستگی مهدی تاج، تمام قد پشت وی ایستاد طوری که AFC در پیامی رسمی ضمن تأکید بر اینکه فدراسیون فوتبال ایران یک نهاد غیردولتی است و دولت و مجلس ایران نباید هیچ گونه دخالتی در امور داخلی این فدراسیون داشته باشند، تأکید کرد که در آستانه جام ملت ها باید با حفظ استقلال از هر گونه تعلیق و تحریم فوتبال ایران خودداری شود.

مجموع این ارتباطات و تعاملات میان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بهانه ای شده برای اینکه مدیران فوتبال ایران تصمیم به تقدیر ویژه از شخص شیخ سلمان بگیرند. قرار است این تقدیر در جریان جام ملت های آسیا و با اهدای یک تخته فرش دستبافت به وی انجام شود!

 فرش مورد نظر در تبریز بافته شده و قرار است فردا شنبه در مراسمی ویژه از آن در همان تبریز رونمایی شود. علاوه بر این فرشی هم ویژه تقدیر از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بافته شده که از آن نیز همزمان در مراسم فردا رونمایی می شود.

غلامحسین زمان آبادی مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی ضمن اعلام این خبر گفت: از این دو فرش در مراسمی هم که قرار است در تهران و ویژه معرفی سرود جام ملت ها و هواداران فوتبال برگزار می شود، نیز رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرشی که با عنوان جام ملت ها توسط دوستانمان در تبریز بافته شده است به شیخ سلمان اهدا خواهد شد. این اهدا در جریان رقابت های جام ملت های آسیا انجام می شود اما در رابطه با فرشی که ویژه کارلوس کی‌روش تهیه شده و زمان اهدای آن، هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

به گفته زمان آبادی، این فرش ویژه کارلوس کی روش یا در امارات و در پایان رقابت های تیم ملی فوتبال در جام ملت ها به وی اهدا می شود، یا پس از بازگشت به تهران در اختیار وی قرار می گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی