۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: تیم استقلال در نیم فصل دوم بدون نیومایر و گرو شانس قهرمانی دارد.

شفر از پارسال دنبال الحاجی گرو بود

به گزارش خبرورزشی، رضا افتخاری روز یک‌شنبه مدعی شد یک دلال معروف ۲ سال مترصد آوردن الحاجی گرو و مارکوس نیومایر به استقلال بود و او مخالفت می‌کرد، ولی پس از کناره‌گیری‌اش هر دو نفر آبی‌پوش شدند! در این میان با اکبر عباسی‌ملکی، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا پیرامون این ادعا و سایر موارد بحث کنیم.

جلسه خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به میزبانی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد؛ به نظر شما این دو تیم سرانجام خصوصی می‌شوند؟
این جلسات در واقع برای ارزش‌گذاری و تعیین قیمت دقیق استقلال و پرسپولیس است. آقایان می‌خواهند نظرات را بشنوند و بهتر تصمیم بگیرند. این دفعه تصمیم جدی است. طرح در هیئت دولت تصویب شده و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، آبی و قرمز تا پایان کار این دولت واگذار خواهند شد.

رضا افتخاری در همین جلسه با خبرنگاران گفتگو کرده و مدعی شده یک دلال معروف الحاجی گرو و مارکوس نیومایر را به استقلال آورد؛ شما در آن زمان رئیس هیئت مدیره بودید، در این مورد چه نظری دارید؟
آقای افتخاری گفتند در زمان مدیرعاملی‌اش این پیشنهاد به او مطرح شده است. او آن زمان سمت اجرایی داشته و الان هم باشگاه مسئول اجرایی دارد. در مورد ادعای آقای افتخاری از آقای فتحی بپرسید، چون ایشان صاحب سمت هستند و در زمان استقلالی شدن گرو و نیومایر نیز در همین سمت بودند البته این را هم بگویم که نه تنها همه فوتبالیست‌های خارجی بلکه فوتبالیست‌های خودمان هم مدیر برنامه دارند و این مسئله در فوتبال دنیا امری بدیهی تلقی می‌شود!

 پارسال در چنین ایامی قضیه حضور مامه تیام در استقلال جدی شد؛ آیا واقعاً تیام انتخاب شفر بود؟
بله، قطعاً انتخاب خودش بود. آقای شفر مامه تیام را از بین ۱۰ نفر انتخاب کرد که یکی از آن‌ها هم الحاجی گرو بود.

 الحاجی گرو؟
بله، دقیقاً. آقای شفر الحاجی گرو را از فصل قبل می‌خواست از زمستان پارسال، ولی کار جور نشد و در نهایت تیام استقلالی شد. شفر او را می‌خواست البته نیومایر را این فصل می‌خواست.

 چندی قبل در مصاحبه با خبرورزشی مدعی شدید که جذب الحاجی گرو و نیومایر اشتباه بود؛ هنوز هم روی حرف‌تان هستید؟
بله. به عنوان یک هوادار استقلال هنوز هم همان اعتقاد را دارم. وقتی بازیکنان یک نیم‌فصل تمام کارایی نداشته باشند، یعنی این که در جذب آن‌ها اشتباه کردیم. البته قطعاً بدون این دو نفر هم استقلال شانس بالایی برای قهرمانی داشته و نیم‌فصل دوم خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی