۰
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پارک هانگ سئو معتقد است؛ ایران بهترین نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا است، اما ویتنام باید از این بازی امتیاز بگیرد.

سرمربی ویتنام در رویای امتیاز‌گیری از ایران
به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال ویتنام امشب (سه‌شنبه) در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برابر عراق با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شد. در بازی نخست این گروه شب گذشته ایران با نتیجه ۵ بر صفر از سد یمن گذشت.
پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام در نشست خبری پس از بازی با عراق گفت: باختیم، اما بازیکنان ویتنام خیلی خوب بازی کردند. از این شکست متاسف هستم، اما با این وجود ویتنام بازی بسیار خوبی برابر عراق به نمایش گذاشت و شاگردانم روحیه مبارزه خود را ارائه دادند.
وی درباره بازی بعدی ویتنام برابر ایران اظهار داشت: برنامه ما در بازی برابر ایران کسب امتیاز است. ایران بهترین نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا است، اما ویتنام باید از این بازی امتیاز بگیرد. پس از بازی امروز برابر عراق بیشتر عملکرد تیم ویتنام را مورد بررسی قرار می‌دهم، زیرا می‌خواهیم پیش از نبرد با ایران کاری انجام دهیم.
پارک هانگ سئو سپس با انتقاد از برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال ویتنام افزود: در طول بازی برابر عراق به آن‌ها شانس شوتزنی و گلزنی دادیم. دیدم که برخی از بازیکنان ویتنام بازی مبهمی داشتند و دروازه‌بان نیز در جایگاه خود قرار نداشت. باید بیشتر این موضوع را بررسی کنیم. نمی‌خواهم درباره داوری بازی حرفی بزنیم، زیرا هر یک از تیم‌ها شرایط خاص خود را داشتند. عراق تیم خوبی است و پس از ۲ بار عقب‌افتادن توانست به پیروزی برسد. آن‌ها شایسته پیروزی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی