نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ در بازی با یمن یکی از بهترین عملکرد‌های تیم ملی با کی‌روش را شاهد بودم.

به گزارش خبرورزشی، وینگو بگوویچ در مورد دیدار روز پنج‌شنبه با شاهین شهرداری بوشهر در هفته هجدهم لیگ یک گفت: مسابقات بعد از یک ماه استراحت از سر گرفته می‌شود و شروع مسابقات همیشه سخت است. تیم‌ها بعد از وقفه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و بازیکنان از فرم ایده‌آل گذشته‌شان دور شده‌اند، اما من به تیمم اعتقاد و باور دارم.
وی افزود: شاهین شهرداری بوشهر هم یکی از تیم‌های خوب و قابل احترام است، اما بازیکنانم باید خودشان را باور کنند و عملکرد خوبی در میدان به نمایش بگذارند.
وی در مورد آماده‌سازی گل‌گهر در نیم‌فصل گفت: از برگزاری اردو‌های تیم در سیرجان و بندرعباس رضایت کامل دارم. از مدیریت باشگاه به خاطر برگزاری این اردو‌ها تشکر می‌کنم. البته یکی دو بازی دوستانه بیشتر داشتیم شرایط ایده‌آل‌تر می‌شد.
سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد پیروزی ۵ بر صفر ایران مقابل یمن عنوان کرد: تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بازی داشت به این تیم تبریک می‌گویم. یکی از بهترین عملکرد‌های تیم ملی با کی‌روش را در این بازی شاهد بودم. بازیکنان تیم ملی بسیار جدی و محکم بازی می‌کردند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.
وی افزود: با توجه به مسابقاتی که در جام ملت‌ها تا امروز دیدم باید بگویم بدون تعارف ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در این مسابقات است.
بگوویچ در مورد شکست استرالیا مقابل اردون که از شگفتی‌های جام محسوب می‌شد، گفت: استرالیا به هیچ عنوان آن کیفیتی که در جام جهانی داشت را ارائه نکرد. واقعاً به آن تیم هم نزدیک نشد دلیل این همه تغییر را نمی‌دانم شاید بازیکنان این تیم تغییر کرده‌اند. کره جنوبی نمایش مطلوبی مثل جام جهانی در بازی با فلیپین نداشت.
هموطن برانکو در مورد درگیری رسانه‌ای کی‌روش و برانکو بعداز بازی با یمن گفت: برانکو نه تنها هموطن است که یکی از دوستان صمیمی من هم محسوب می‌شود او آدمی بسیار مؤدب و با حیایی است. اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چنین شرایطی رقم خورده است. کی‌روش هم آدم بزرگی است به نظر من بهتر بود این دو مربی وارد چنین جنگ و دعوایی نمی‌شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی