۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، از جمله کارشناسانی بود که از عملکرد ایران برابر یمن احساس رضایت کرد.

به گزارش خبرورزشی ، رضا شاهرودی که به عنوان مربی و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید کشورمان فعالیت می‌کند، عملکرد تیم ملی مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا را این طور تحلیل می‌کند: «از بازی که تیم ملی نشان داد، همه ما لذت بردیم. سرعت بچه‌ها در حمل توپ و رساندن آن به خط حمله خیلی خوب و رضایتبخش بود. فکر می‌کنم بهتر از این نمی‌توانستیم یک تورنمنت را شروع کنیم. امیدوارم در ادامه بازی ها، عملکردمان بهتر شود. این بازی که عالی بود به خصوص که سرعت تیم مثال زدنی شده است.»
این پیشکسوت کشورمان همچنین اضافه کرد: «اینکه تیم ملی می‌تواند به همین راحتی ۵ گل وارد دروازه یک حریف در جام ملت‌های آسیا کند را باید به فال نیک گرفت. ایران در سال‌های قبل شاید با مشکلاتی در شروع جام ملت‌ها مواجه بود، اما این بار بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. من که امیدوار شدم بتوانیم با همین تیم، قهرمان جام ملت‌ها شویم. البته نباید همه چیز را به همین بازی ربط داد، چون دیدار‌های سخت تری هم در انتظارمان است، ولی از این دیدار توانستیم خیلی خوب رد شویم. یمن هم تیم سختی نبود. آن‌ها فقط ۱۰ یا ۱۵ دقیقه فوتبال بازی کردند که بعد از آن، به طور کامل در دست ایران بودند و کاری از پیش نبردند.»
شاهرودی در نهایت گفت: «ما واقعا باید از نتیجه رقم خورده راضی و خوشحال باشیم و دعا کنیم تیم ملی در سایر دیدارهایش نیز به پیروزی‌های بیشتری برسد، چون این برد‌ها می‌تواند همه مسائل گذشته و مشکلاتی که وجود دارد را حل کند. امیدوارم که این طور باشد و دوباره آن اتحاد ملی برای همه ما شکل بگیرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی