نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس به خبرورزشی گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و باید در تک‌تک این فینال‌ها برنده از زمین خارج شویم.

قدوس: نمی‌دانم قشنگ‌ترین گلم برای ایران چه زمانی است
به گزارش خبرورزشی، ستاره دو ملیتی ایران بعد از برد پرگل با ایران و درخشش در اولین بازی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در گفت‌وگویی جالب با خبرورزشی مدعی شد نیمکت‌نشینی یا حضور در ترکیب اصلی چندان تفاوتی ندارد، چون همه بازیکنان حاضر در اردوی ایران برای موفقیت تیم یکدل هستند. سامان با اشاره به اینکه هرگاه نیاز باشد برای ایران بازی می‌کند حرف‌های جالبی به زبان آورد.
* چرا جام را نیمکت‌نشین شروع کردی؟
نظر کادر فنی این بود که بازیکنان دیگر باید مقابل یمن بازی کنند. ما ۲۳ بازیکن در فهرست حاضر هستیم و قرار نیست که همگی بخواهیم در ترکیب اصلی باشیم. هر کدام صلاح باشد به میدان می‌روند و مابقی روی نیمکت برای موفقیت تیم دعا می‌کنند.
* تصور چنین بردی مقابل یمن را داشتید؟
فکر نمی‌کردم بازی اول با این نتیجه تمام شود. معمولاً در چنین تورنمنت‌هایی بازی‌های اول پراسترس و همراه با حواشی کاذب است، اما خدا را شکر همه چیز به کام ما تمام شد.
* پای خود تو هم به گلزنی باز شد.
خوشحالم که با گل من شیرینی و قاطعیت این برد بیشتر شد. به نظرم ایران به موقع توانست گل اول را بزند و در ادامه هم از فرصت‌ها نهایت بهره را برد. در خصوص گل خودم باید بگویم هم خوش‌شانس بودم هم اینکه بچه‌ها تلاش ویژه‌ای کردند که توپ به من برسد.
* با این برد حالا همه انتظار دارند که تیم با چنین اختلافی بقیه رقبا را شکست دهد.
حالا که با ۵ گل یمن را بردیم قرار نیست همه بازی‌ها را با این نتیجه ببریم. هر بازی مشکلات و شرایط خاص خود را دارد و باید حساب شده به بازی‌ها فکر کنیم و انتظارات‌مان منطقی باشد.
قدوس: نمی‌دانم قشنگ‌ترین گلم برای ایران چه زمانی است
* با این نمایش فکر می‌کنی به ترکیب اصلی بازی با ویتنام برسی؟‌
نمی‌دانم جلوی ویتنام هستم یا نه، من بازیکن هستم و به عنوان یک سرباز هر وقت مربیان صلاح بدانند بازی می‌کنم و اگر صلاح ندانند روی نیمکت می‌نشینم و منتظر فرصت برای بازی می‌مانم.
* یک سؤال خیلی تکراری؛ ایران می‌تواند قهرمان شود؟
قهرمانی در آسیا؛ پله به پله جلو می‌رویم و منطقی و ایده‌آل با اتفاقات برخورد می‌کنیم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و باید در تک‌تک این فینال‌ها برنده از زمین خارج شویم تا به هدفی که داریم برای خوشحالی طرفداران‌مان برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی