نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق محکوم به برد هستیم تا با صدرنشینی به مرحله بعد صعود کنیم.

کرمانی‌مقدم: امیدوارم بودیمیر به پرسپولیس کمک کند

به گزارش خبرورزشی، مرتضی کرمانی‌مقدم، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی درخصوص خرید جدید برانکو و کنار گذاشتن منشا و شرایط تیم ملی بعد از دو بردی که کسب کرده، به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

در مورد خرید جدید برانکو و جذب مارکو بودیمیر چه صحبتی دارید؟
منشا مهاجم سرزن و قدرتی بود، اما به هر حال آنقدر گل نزد که یک‌جور‌هایی برانکو را مجاب کرد او را کنار بگذارد. منشا در یک نیم‌فصل فقط موفق شد یک گل بزند که این آمار برای یک مهاجم آن هم در سطح تیمی مانند پرسپولیس اصلاً جالب نیست. من از بودیمیر اطلاع زیادی ندارم، اما با توجه به تجربه برانکو و انتظاراتی که از پرسپولیس وجود دارد، امیدوارم برانکو در مورد بودیمیر اشتباه نکرده باشد.

در مورد خرید‌های پرسپولیس چه نظری دارید؟
برانکو بازیکنان خوبی را جذب کرده، به هر حال او برای سه جام بضاعت خوبی خصوصاً روی نیمکت نداشت، اما خرید‌ها خیال برانکو را بابت نیرو‌های خوب آسوده کرد.

پرسپولیس این بار در آسیا می‌تواند موفق به کسب عنوان قهرمانی شود؟
پرسپولیس در اوج مشکلات موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند به همین دلیل در شکل طبیعی کار، این توقع می‌رود که برانکو با بضاعت فعلی اش قهرمان آسیا شود هر چند همه می‌دانند کار در آسیا بسیار سخت‌تر از مسابقات داخلی است.

در مورد دو پیروزی تیم ملی کشورمان چه صحبتی دارید؟
تیم ملی ایران در دو بازی مقابل یمن و ویتنام خوب ظاهر شد. انتظار دیگری هم جز کسب ۶ امتیاز از تیم ملی ایران نمی‌رفت و خوشبختانه تیم ما به این مهم رسید.

در بازی با عراق چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی با عراق سخت‌ترین بازی گروه‌مان است، اما باید بازی سرگروهی را از عراق ببریم. در واقع محکوم به پیروزی هستیم تا رقیب بهتری در مرحله حذفی داشته باشیم. بعد از سال‌ها قهرمان نشدن در جام ملت‌ها همه امیدوارند تیم ملی با کی‌روش قهرمان شود و پس از حضور هشت ساله او در ایران و آشنایی کامل از تیم ملی، انتظار قهرمانی بی‌جا نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی