نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ۴۵ ساله نروژی، بار دیگر ذهنیت پیروزی را به جمع شیاطین سرخ برگردانده و از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد.

تمجید سولشائر از دخئا

به گزارش خبرورزشی، پس از کسب ششمین پیروزی پیاپی همراه با منچستریونایتد، اوله گونار سولشائر بسیار خوشحال به نظر می‌رسید.
سولشائر پس از پیروزی ۱-۰ تیمش مقابل تاتنهام گفت: از بُعد نتیجه گیری، آمدن به خانه تاتنهام و برنده شدن فوق العاده است. در نیمه دوم عقب نشستیم و پس از تغییر سیستم حریف، هرگز نتوانستیم روی دور بیافتیم، اما داشتن دروازه‌بانی خوب مجاز است. با توجه به سرعت آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد و همچین هوش پل پوگبا و جسی لینگارد، برنامه ما برای حمله کردن همراه با سرعت بود. مارکوس خارق العاده گلزنی کرد و پاس پل (پوگبا) نیمی از خود گل بود. بازی اسپرز را دیده بودیم و به نظرمان این بهترین طرح و برنامه بود؛ خوب است که برای رویارویی با تیم‌های مختلف، برنامه‌های مختلفی داشته باشیم. به نظرم به خصوص در نیمه اول نشان دادیم که برای رقابت کردن اینجا حاضر شده‌ایم.
وی افزود: می‌توانستیم چند گل دیگر به ثمر برسانیم، ولی خط دفاع خوبی داشتیم و پشت سر آن‌ها، عملکرد دخیا هم باورنکردنی بود. به اندازه کافی فرصت ایجاد کردیم که تا پایان نیمه اول تکلیف بازی مشخص شده باشد، اما وقتی گل نزنید، تحت فشار قرار خواهید گرفت. به طرز فوق العاده‌ای دفاع کردیم. می‌دانم به چه دلیلی اینجا حضور دارم و شرح وظیفه خودم را هم می‌دانم. در حال انجام کاری که از دستم بر می‌آید برای کمک کردن به تیم هستم. در منچستریونایتد انتظار بر این است تا در تمامی بازی‌ها برنده شویم؛ چنین چیزی امکان پذیر نیست، ولی باید با این ذهنیت وارد زمین شد. این ذهنیت گروه ما است.
او درباره عملکرد دخیا گفت: فوق العاده بود. بدیهی است وقتی ۱۱ مهار داشته باشی، یعنی عملکرد سطح بالایی بوده است، اما با این وجود، دو مورد از آن‌ها مهار‌هایی فوق العاده بودند و باقی موارد توپ‌هایی بودند که انتظار مهار آن‌ها از سوی داوید را داشتیم. من با چند دروازه‌بان فوق العاده هم بازی بوده‌ام و داشتن چنین دروازه‌بانی، یکی از سنت‌های ما است. او بهتر شد و بهتر شد و امروز شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین است. در قالب تیمی به خوبی دفاع کردیم و وقتی برای هری کین بازی کنید، همیشه در معرض آزمون و تست قرار خواهید داشت. یک نمایش تیمی کامل بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی