نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

والورده از پیشرفت تیمش در فاز تدافعی راضی است و از آمار خوب مسی تمجید کرد.

والورده: قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد
به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به برد پر گل خانگی تیمش مقابل ایبار واکنش نشان داد و گفت: ایبار خیلی ما را تحت فشار قرار داد و این کار را با تمام وجود انجام داد، ولی کلید موفقیت، اصرار بر حملاتمان بود. در نیمه اول رنج کشیدیم. ایبار در پرس کردن خستگی ناپذیر نشان می‌داد. ایبار از لحاظ پرس بهترین تیم لالیگا است. رساندن توپ به مهاجمان برای ما دشوار بود. موقعیتی به ایبار نمی‌دادیم، ولی توپ مدام در نزدیک محوطه خودمان می‌چرخید. در نیمه دوم کنترل بهتر و بیشتری رو توپ و میدان داشتیم و گل‌های بعدی هم از راه رسید.
سرمربی کاتالان‌ها درباره کوتینیو گفت: او بازیکنی است که چیز‌های زیادی به تیم داده، می‌دهد و باید بدهد. او بازی کرد، چون در مقطع فعلی هر سه روز یک بار بازی داریم و برخی دیگر از بازیکنان هم به استراحت نیاز داشتند. فیلیپه کیفیتی باورنکردنی دارد.
او ادامه داد: تازه یک نیم فصل از لیگ گذشته و هنوز به همین اندازه بازی باقی مانده است. قهرمانی نیم فصل معنا و ارزشی ندارد. اتفاقات زیادی در این نیم فصل رخ داد. چند بازی بد و شکست داشتیم. این احتمال وجود دارد که در چند بازی متوالی نتیجه نگیریم و صدر را از دست بدهیم. فصل گذشته پیش از بازی با اتلتیکو مادرید به عنوان مثال چند مساوی متوالی دادیم. اتلتیکو تیمی مستحکم و با اراده است و رقیبی دشوار و سرسخت محسوب می‌شود. حاشیه امنیت خوبی داریم، ولی هنوز هیچ چیزی تمام نشده است.
والورده در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مسی ۵۰۰ گله می‌شود؛ گفت: ۴۰۰ گل هم آمار فوق العاده‌ای است. به گفتن آسان است، ولی انجام دادنش غیرممکن است. بهترین نکته این است که مسی فقط به گلزنی ختم نمی‌شود. سوارز؟ مهاجمی قلدر است و جنگندگی‌اش برایمان ارزش زیادی دارد. باید وضعیتش را بررسی کنیم. لوییس همیشه همین طوری است. فکر می‌کنید در حال درد کشیدن است، اما در برخورد بعدی او نفر اول وارد ماجرا شده است! بابت جذب ذخیره او نگران نیستم. خیلی‌ها دوست دارند در بارسا بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی