۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: آن‌هایی که علیه تیم حاشیه درست می‌کنند آدم‌های کوچکی هستند که اطلاعاتی از شرایط و اتفاقات ندارند.

دو موتورسوار به اتوبوس تیم سنگ زدند/هواداران ارومیه گول نمی‌خورند
به گزارش خبرورزشی، دیدار دو تیم والیبال شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در رقابت‌های هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حواشی همراه بود. در پایان این بازی که با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم صدرنشین شهرداری ورامین به پایان رسید شیشه اتوبوس تیم ارومیه شکسته شد.
ناصر شهنازی درباره حواشی رخ داده در بازی مقابل شهرداری ورامین گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و نمی‌توانیم آن را به مردم ورامین نسبت دهیم. پس از پایان بازی دو موتور سوار به دنبال اتوبوس ما آمدند و به سمت اتوبوس سنگ پرتاب کردند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی مقابل شهرداری ورامین نیز گفت: به اذعان مربیان هر دو تیم یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود. فکر نمی‌کنم تیمی در ورامین اینگونه مقابل تیم صدرنشین بازی کرده باشد. سطح فنی بازی بسیار بالا بود و هر دو تیم برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتند. بازی ۳ بر یک به سود شهرداری ورامین به پایان رسید، ولی رالی‌های طولانی در بازی وجود داشت که به اندازه یک رقابت ۵ ست بود. در کل والیبال تماشاگر پسند و جذابی بود.
شهنازی در ادامه در پاسخ به این سوال که نتایج کسب شده باب میل هواداران شهر ارومیه نیست؟ گفت: فکر نمی‌کنم مردم ارومیه از عملکرد تیم ناراضی باشند. برخی از سایت‌ها هستند که خودشان را منتسب به هوادار می‌دانند و شیطنت‌هایی می‌کنند که ربطی به هواداران ندارند و خودشان را دایه مهربان‌تر از مادر نشان می‌دهند. آن‌ها با این کارهایشان روی اعصاب بازیکنان هستند، عملکرد واقعی بازیکنان را نشان نمی‌دهند و صحبت‌های غیر واقعی می‌کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: هواداران تیم، فهیم هستند، والیبال را دوست دارند و در شرایط بحرانی نیز تیم را تشویق می‌کنند. در بازی با کاله حدود پنج هزار تماشاگر در سالن حضور داشت. آن‌ها شرایط تیم را درک می‌کنند، هوادار واقعی هیچ گاه پشت تیم را خالی نمی‌کند. این‌هایی که اینگونه علیه تیم می‌تازند آدم‌های کوچکی هستند، چون اگر انتقادی دارند باید رو در رو بگویند. قرار نیست کسی را تخریب کنند و شهرمان را خراب کنیم، ارومیه به پایتخت والیبال معروف است. مسائل کوچک را بزرگ می‌کنند و می‌خواهند با احساسات هوادار بازی کنند. هواداران ما گول نمی‌خورند.
ناصر شهنازی افزود: تیم رو به پیشرفت است، ۴ بازیکن در نیم فصل دوم اضافه کردیم. بازی‌های خوبی مقابل پیکان، کاله و شهرداری ورامین ارائه کردیم. در ادامه نیز این بازی‌های خوب با نتیجه همراه خواهد بود. برنامه ریزی باشگاه برای سال آینده است. امسال سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. برخی به دلیل بی اطلاعات بودن شیطنت‌هایی می‌کنند و از جیب هوادار خرج می‌کنند، به دنبال حاشیه سازی هستند مردم این‌ها را به خوبی می‌شناسند. قول می‌دهم در ادامه راه نتیجه نیز کسب خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی