نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بها دادن بیش از حد به محمدحسین میثاقی (که به نوعی مدیون خود عادل است) نه به او کمک می‌کنید و نه مردم فردوسی‌پور را فراموش می‌کنند.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ شک نکنید این رویه‌ای که تلویزیون در قبال عادل فردوسی‌پور در پیش گرفته غلط است. در حالی که بسیاری از جوان‌ها فقط ۴، ۵ برنامه تلویزیون را نگاه می‌کنند و در حالی که عالم و آدم قبول دارند عادل از سرمایه‌های تلویزیون است، ناگهان می‌بینیم که دیگر او را نمی‌بینیم!
اینکه چه سیاستی در مورد عادل وجود دارد خیلی پیچیده نیست، اما باور کنید با بها دادن بیش از حد به محمدحسین میثاقی (که به نوعی مدیون خود عادل است) نه به او کمک می‌کنید و نه مردم فردوسی‌پور را فراموش می‌کنند. شخصاً معتقدم میثاقی هم جوان مستعدی است و هم خیلی خوب و با انرژی برنامه جام ملت‌ها را اجرا می‌کند (مثل فوتبال ۱۲۰)، اما اینکه او را ناخواسته مقابل عادل قرار دهیم غلط روی غلط است و اینکه چپ و راست میثاقی را در تلویزیون ببینیم برای خود محمدحسین هم خطرناک است.
هنر مدیران تلویزیون این است که در کنار عادل چهره‌های خوب دیگری را رو کنند و به طور همزمان از توان همه آن‌ها بهره ببرند نه اینکه یکی، دو نفر از آن‌ها را مقابل فردوسی‌پور قرار بدهند. عادل اگر محبوب شد به خاطر عدالتش بود و اینکه برخلاف خیلی‌ها زد و بند نمی‌کرد وگرنه او هم ایرادات خودش را دارد همان‌طور که میثاقی و احمدی و... با وجود ویژگی‌های مثبت فراوان ایراداتی هم دارند. اصل ماجرا، اما این است که مردم فردوسی‌پور، اجرا و گزارش‌هایش را می‌پسندند و با توجه به اجرای ۲۱ ساله‌اش کلی خاطره خوب هم از او دارند. این رویه اخیر تلویزیون، اما نشان می‌دهد که آن‌ها نه سرمایه‌های خود را می‌شناسند و نه قدرشان را می‌دانند. شاید دو فردای دیگر همین کار با میثاقی هم انجام شود. فراموش نکنیم که مهران مدیری هم ۵ سال به غلط در تلویزیون نبود، ولی وقتی برگشت همان محبوبیت را داشت و عجیب اینکه تلویزیون باز هم در استفاده از او اغراق کرد به طوری که هر شبکه‌ای را می‌زدی یکی از کار‌های مدیری را نشان می‌داد. این افراط و تفریط مشکل همیشگی ماست. گاهی چنان یک نفر را باد می‌کنیم که دیگر نمی‌شود او را جمع کرد و گاهی با تفکرات و سیاست‌های غلط همان آدم را کنار می‌زنیم و این کنار زدن برخلاف خواست سیاست‌گذاران منجر به محبوب‌تر شدن طرف می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی