نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات دسته اول تنیس روی میز نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور از امروز با حضور ۲۸ تیم در قم آغاز شد.

مسابقات دسته اول تنیس روی میز کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرورزشی، رقابت‌های تنیس روی میز دسته اول نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور از صبح امروز شنبه در سالن شهید طاهریان قم آغاز شد و مسابقات مرحله گروهی این پیکار‌ها در گروه‌های ۹گانه گشایش یافته است.

در این مسابقات ۲۸ تیم حضور دارند که گروه‌های اول تا هشتم این مسابقات ۳ تیمی است و گروه نهم رقابت‌ها که تیم‌های هیئت گرمسار، آکادمی قائمی قم، هیئت بروجرد و طب کار سپهر همدان در آن حضور دارند با حضور ۴ تیم تشکیل شده است.

استان قم علاوه بر تیم آکادمی قائمی در گروه نهم، ۳ تیم دیگر نیز در این رقابت‌ها دارد به طوری که تیم هیئت قم در گروه چهارم با تیم‌های کاون همدان و ستارگان جوان فارس هم‌گروه است، تیم سلامت قم در گروه ۵ به دیدار هیئت گراش و آکادمی وفایی راد مازندران می‌رود و تیم آینده سازان قم در گروه ۶ با هیئت سنندج و هیئت اراک روبرو می‌شود.

همچنین در گروه نخست این مسابقات تیم‌های شهرداری ورامین، افلاک لرستان و هیئت کرمان، در گروه ۲ تیم‌های آکادمی ثامن تهران، مرکز توانبخشی تفرش و چاپ معلم سنندج، در گروه ۳ تیم‌های هیئت سیرجان، هیئت شوش و تیم کهگیلویه‌وبویراحمد «ب» حضور دارند.

تیم‌های حاضر در گروه ۷ شامل کهگیلویه‌وبویراحمد «الف»، هیئت خراسان رضوی و تبلیغات آدینه تهران و در گروه ۸ شامل هیئت کرمانشاه، هیئت پلدختر و آموزش‌وپرورش ناحیه یک همدان هستند و تیم‌های اول هر گروه به مسابقات حذفی راه پیدا می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی