نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکو استیلینوویچ بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس در یک کلام، پوست بازیکنان را در اردوی قطر کند!

شوخی شجاع با مارکو؛ جان مادرت فقط برو؛ خسته شدیم!
به گزارش خبرورزشی، تمرینات مارکو در اردوی قطر به حدی سخت بود که گاهی، نفس بازیکنان را می‌گرفت و در روز‌های نخست، شدت تمرینات باعث شد سرخپوشان به جای رفتن به خرید و استفاده از یک نوبت تعطیلی، در هتل بمانند و به استراحت و گرفتن ماساژ مشغول شوند.
سرخپوشان در طول اردو، بار‌ها سر به سر مارکو گذاشتند و از او خواستند فشار تمرینات را کم کند، حتی در زمان پایان اردو، به سمتش رفته و به او گفتند: «دیدی هنوز زنده‌ایم!» البته این شوخی‌ها به فضای مجازی هم کشیده شد. مارکو در آخرین پست اینستاگرامی، با انتشار عکسی از خود نوشت: «خداحافظ دوحه» و با این کار، خبر سفرش از قطر به کرواسی و حضور در کنار خانواده را تأیید کرد.
همین امر زمینه‌ساز ادامه یافتن شوخی بازیکنان شد. شجاع خلیل زاده در قسمت کامنت‌های این پست برای مارکو نوشت: «جان مادرت تو فقط برو؛ خسته شدیم، برو!» در ادامه، محمد انصاری، محمد نادری، حمیدرضا طاهرخانی، سعید کریمی و... نیز واکنش‌هایی نسبت به این پست نشان دادند و به نوعی، شوخی توسط آن‌ها ادامه یافت. جالب اینکه از یک جایی به بعد، هواداران نیز وارد میدان شدند. آن‌ها با انتشار کامنت‌های جالب و بعضاً بامزه، تلاش کردند سر به سر مارکو بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی