۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است چین تیم خوبی است، اما تیم ملی ایران سرمربی و بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای دارد و مقابل چین موفق خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، رسول کربکندی دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران در خصوص پیروزی مقابل عمان گفت: در ابتدای بازی یک پنالتی نصیب تیم عمان شد و بیرانوند با مهار پنالتی یک جور‌هایی تیم ما را در بازی نگه داشت و با گرفتن این پنالتی یک رکورد در فوتبال ما زد. کربکندی در ادامه افزود: بیرانوند قبلاً هم در جام جهانی با گرفتن پنالتی رونالدو نشان داده بود که توانایی بالایی دارد و این بار هم با مهار یک پنالتی دیگر در جام ملت‌ها برای خودش یک رکورد زد و نشان داد که چه دروازه‌بان بزرگی است و باید روی او حساب جداگانه‌ای باز کرد.

مربی سابق ذوب‌آهن تأکید کرد: تیم ملی ما بهترین شرایط را دارد و با وجود تغییراتی که در بازی‌های قبلی داشته‌ایم بازیکنان ما بهترین حرف‌شنوی را از تصمیمات کی‌روش دارند، چون مربی بزرگی را بالای سر خود می‌بینند.

کربکندی ادامه داد: تیم ملی ما بازی حیاتی را در مرحله یک‌چهارم با چین پیش رو دارد. چین تیم خوبی است، اما همه دیدیم که این تیم در ابتدا با یک گل از تایلند عقب افتاد و با یک تعویض لیپی نتیجه را جبران کرد و بازی را برگرداند.

مربی سابق راه‌آهن و صبا در پایان هم گفت: چین با لیپی هم حریف ایران نمی‌شود. کی‌روش سال‌ها در فوتبال ایران بوده و دست او هم بسیار پر است و همه ابزار لازم برای موفقیت را دارد. ما می‌توانیم به شکست چین خوشبین باشیم و تیم‌مان را در نیمه‌نهایی ببینیم، چیزی که از ابتدا هم برای تیم ملی کشورمان متصور بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی