۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از عملکرد تیمش در فاز دفاعی و تهاجمی تمجید کرد.

شجاعی: دلیل گل نخوردنمان خوب حمله کردن است
به گزارش خبرورزشی، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر چین با دفاع از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا در مورد این موضوع باید بگویم که ما در بازی‌های گذشته حداقل پنج شش موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم و تیمی که دفاعی بازی می‌کند نمی‌تواند این همه موقعیت گل داشته باشد. من فکر می‌کنم بهتر است، بگوییم که خوب حمله می‌کنیم و به خاطر همین گل نمی‌خوریم.
وی در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتبال چین نسبت به ۱۰ سال گذشته چه تفاوتی کرده است؟»، گفت: سرمایه‌گذاری که چینی‌ها کرده‌اند چیزی فراتر از استاندارد جهانی در فوتبال بوده است و این نشان می‌دهد که چقدر علاقه‌مند هستند فوتبال‌شان پیشرفت کند. چینی‌ها دنبال این هستند که به سطح عالی فوتبال برسند و تلاش زیادی کردند با قرارداد بستن با مربیان و بازیکنان طراز اول بتوانند لیگ‌شان را قوی کنند تا یک تیم ملی قوی داشته باشند. مطمئناً آن‌ها پیشرفت داشته‌اند و نکته‌ای که باید بگویم این است که از بازی آخری که با تیم چین در مقدماتی جام جهانی داشتیم، تیم خیلی بهتری شدند و خیلی یکدست هستند. مطمئناً فردا بازی سختی خواهیم داشت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی ۴۳ سال است قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده، قهرمانی آسیا چه مقدار می‌تواند در بین بازیکنان ایجاد انگیزه کند؟»، گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد و هرچند که خیلی سخت است و راه زیادی داریم. مطمئناً چیزی که من می‌بینم و در مقایسه با تیم‌های گذشته باید بگویم، ما همیشه به جزئیات باختیم و نتیجه نگرفتیم و از جام‌های قبلی خارج شدیم. ما به همین خاطر نتوانستیم به موفقیت برسیم. چه بسا که به همین اندازه این دوره تیم خوبی داشته باشیم.
شجاعی یادآور شد: در دوره‌های قبل هم تیم‌های خوبی داشتیم، ولی این بار به عنوان کاپیتان تیم، باید بگویم که یک «تیم» هستیم و خیلی تیم خوبی هم هستیم. این نکته خوبی است و بازیکنان همه فروتن و بی‌ادعا هستند. این نکته مهمی است که از روز اول به ما خیلی انگیزه داده است. ما به هم قول داده‌ایم و با رؤیای بزرگی به جام ملت‌های آسیا آمدیم و دوست داریم که همه کشور و مردم با ما همراه شوند و ما هم با تمام وجودمان سخت تلاش کنیم که این راه باقیمانده را طی کنیم و به رؤیا‌ی‌مان برسیم. دوست هم نداریم زود به خانه‌مان برگردیم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی