نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید هر ۳ گلی که تیم ملی ایران در دیدار با چین به ثمر رساند از روی اشتباهات خط دفاع این تیم بود.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر چین را شکست داده و به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برسد. در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم کشورمان گپ بزنیم.

 نقطه قوت ایران برابر چین کجا بود که ۳ گل زدیم؟
ما یک تیم کامل هستیم و واقعاً نمی‌توان یک نقطه قوت برشمرد. از خط دروازه تا نوک حمله همه بچه‌ها به مرز بلوغ و پختگی رسیده‌اند. در این دیدار البته خط حمله ما عملکرد خوبی داشت و هر ۳ گلزن ایران مهاجم بودند.

نقطه ضعف حریف چه بود؟
اگر دقت کرده باشید مدافعان چین خیلی پراشتباه بودند. هر ۳ گلی هم که ما توسط آزمون، طارمی و انصاری‌فرد به ثمر رساندیم از روی همین اشتباهات حاصل شد. حتی مارچلو لیپی هم تعویض‌هایی انجام داد که این نقص را رفع کند، اما نشد.

حالا به ژاپن خوردیم. این حریف را چطور ارزیابی می‌کنید؟
طبیعی است ژاپن از ویتنام و یمن و حتی چین و عراق قوی‌تر باشد. ما جلوی ژاپن اصلاً حق اشتباه نداریم. ژاپنی‌ها تیم خطرناکی هستند که از کوچکترین فرصتی استفاده می‌کنند.

 اگر دست شما بود بین ژاپن، کره جنوبی، قطر و استرالیا کدام‌یک را برای بازی نیمه نهایی مقابل ایران انتخاب می‌کردید؟
فرقی نمی‌کند، همه این تیم‌ها خوب و قوی هستند. به نظر من رقیب اول ایران خودش است. ما اگر خودمان باشیم و اشتباه نکنیم ان‌شاءالله به فینال صعود کرده و حتی قهرمان خواهیم شد.

 ستاره این دوره از مسابقات چه کسی بوده است؟
از تیم ایران علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و حتی امید ابراهیمی فوق‌العاده بوده‌اند. اکرم عفیف قطری و سون کره‌ای هم خوب هستند. امیدوارم یک ایرانی در پایان مسابقات بهترین بازیکن جام ملت‌ها شود.

راستی مهدی طارمی دو کارته شد و بازی با ژاپن را از دست داد. غیبت او به تیم ما لطمه نمی‌زند؟
من بعید می‌دانم. ما در تیم ملی مهره‌های خوبی داریم که می‌توانند جانشین طارمی شوند و بدون این بازیکن هم می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم. البته حتماً بنویسید مهدی طارمی یک مهره خوب و مؤثر برای تیم ملی ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی