نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: تیم گلبال پیشکسوتان همدان در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

تیم گلبال پیشکسوتان همدان نایب‌قهرمان کشور شد

به گزارش خبرورزشی ، سمیه سهیلی با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم پیشکسوتان گلبال همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور گلبال در رده سنی پیشکسوتان در شهر بابلسر برگزار شد که تیم همدان در دیدار نخست خود با نتیجه ۱۶ بر ۴ از سد تیم کردستان گذشت.

وی افزود: گلبالیست‌های همدان در بازی دوم با نتیجه ۱۳ بر ۸ تیم فارس را شکست دادند و در دیدار سوم نیز با نتیجه ۸ بر ۳ تیم گیلان را از پیش رو برداشتند تا برای حریفان خود خط و نشان بکشد.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به سیر نایب‌قهرمانی تیم همدان گفت: در سایر دیدار‌ها گلبالیست‌های خوب همدانی تیم‌های کرمان، کهگیلویه‌وبویراحمد و یزد را شکست دادند تا به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

سهیلی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال تیم همدان به مصاف گلبالیست‌های توابع تهران رفت که در یک دیدار سنگین و نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ بازی را به حریف خود واگذار کرد تا عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان در چند رشته ورزشی بیان کرد: این هیئت در حال حاضر در چند رشته ورزشی ازجمله دوومیدانی، شنا، پاورلیفتینگ و پرسه سینه، شطرنج و گل‌بال فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی دیگر چون تک‌رشته‌ای هستند هزینه‌های پایین‌تری دارند، اما ما چون در چند رشته فعالیت داریم و هرکدام از این رشته‌ها اعزام‌های مختلفی به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ دارند ازنظر مالی با محدودیت‌های زیادی رو به رو هستیم.

سهیلی با اشاره به فعالیت شهرستان‌های استان همدان گفت: در حال حاضر ملایر، بهار و کبودرآهنگ از شهرستان‌های فعال هستند.

وی یادآور شد: به‌زودی شهرستان‌های نهاوند، فامنین و کبودرآهنگ را نیز فعال می‌کنیم تا از پتانسیل شهرستان‌های استان نیز استفاده کرده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی