نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سرخپوش تبریز برای نیم‌فصل پیش‌رو، شرایط استثنایی خواهد داشت. آن‌ها نسبت به نیم‌فصل نخست، می‌توانند شروع بهتر و تیم جذاب‌تری داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، تراکتوری‌ها از هفته گذشته اردوی خود در جزیره مرجانی کیش را آغاز کردند و امروز به اردو پایان می‌دهند تا به خانه برگردند. تیم سرخپوش تبریز برای نیم‌فصل پیش‌رو، شرایط استثنایی خواهد داشت. آن‌ها نسبت به نیم‌فصل نخست، می‌توانند شروع بهتر و تیم جذاب‌تری داشته باشند زیرا اشکان دژاگه، آنتونی استوکس، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، سوگیتا و... در شروع کار در ترکیب تراکتور حضور نداشتند ولی حالا جدا از این بازیکنان، ستاره‌ای به نام کوین کنستانت هم به تیم اضافه شده و تیمی که در شرایط عادی با یک مربی آرام و جنتلمن مثل محمد تقوی هم می‌توانست حریفانش را اسیر کند، در نیم‌فصل دوم با مربی سرشناسی مثل جورج لیکنس باید به لیگ برگردد و اتفاقات گذشته را تکرار کند.
تراکتوری‌ها در نیم‌فصل دوم باید تهاجمی‌تر شوند. این حداقل انتظاری است که هواداران پرشور باشگاه از تراکتوری‌ها دارند. از خط هافبک تا حمله، یکسری بازیکن جذاب به میدان می‌روند که هر کدام‌شان برای ایجاد تغییر در نتیجه بازی و اثربخشی در اتفاقات لیگ، کافی هستند. این هم از خوشبختی‌های لیکنس است و او باید با این بازیکنان، رؤیای همیشگی سرخ‌های تبریزی یعنی قهرمانی در لیگ برتر را برآورده کند. برای خط هافبک، تراکتورسازی صاحب بازیکنی مثل علیرضا نقی زاده است. یک فوتبالیست ذاتاً تکنیکی و رونده که گل‌های زیبایی در فصل قبل و پیش از مصدومیتش برای گسترش فولاد به ثمر رسانده بود. مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی با این تیم همکاری دارد و احسان پهلوان تکنیکی و سرعتی نیز در ترکیب‌شان حاضر است.
کنار آنها، حالا دیگر کوین کنستانت که بازی در آث میلان ایتالیا و تقابل با بزرگان را در کارنامه اش دارد، برای تراکتور به میدان خواهد رفت. یک وینگر چپ سرعتی با تکنیک مثال‌زدنی و هوش بالا به نام یوکیا سوگیتا هم برای تراکتور بازی می‌کند و در همان سمت چپ، ستاره ملی‌پوش و باتجربه دیگری را خواهیم دید. احسان حاج‌صفی با آن غیرت و تعصب مثال‌زدنی و مدل جذاب فوتبالش. نام‌های بیشتری هم برای تراکتور وجود دارد؛ دانیال اسماعیلی‌فر که فوتبالش در نیم‌فصل اول و زیر نظر تقوی باعث تحسین هواداران شد یا محمدرضا آزادی که به عنوان یک پدیده در تبریز مطرح شده است. بزرگ‌ترین نام نیز، اشکان دژاگه است. کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا که در نیم‌فصل نخست نیز بازی‌های درخشانی برای تراکتورسازی انجام داد و توانست بهترین نمرات آنالیز را از کارشناسان دریافت کند.
هنوز تمام نشده؛ بگذارید در مورد آنتونی استوکس هم صحبت کنیم. او با یکسری مسائل خارج از اخلاق حرفه‌ای‌گری، تراکتورسازی را رها کرد، اما پس از دیدار با تقوی، به بازگشت راضی شد و حالا نفر اول خط حمله تیم است. او در اردوی کیش، گل مهمی وارد دروازه فولاد خوزستان در یک بازی تدارکاتی کرد و امیدوار است در ادامه فصل، فرصت‌های بیشتری برای بازی پیدا کند. قرار شده برای زوج‌سازی این بازیکن، یک خارجی سرشناس هم به ایران بیاید. صحبت از حضور رضا قوچان‌نژاد یا مهدی طارمی بود ولی انگار بازیکن مد نظر باشگاه، یک خارجی بزرگ و سرشناس است که یکی از مدیران تراکتورسازی به ما گفت: «نامش مثل بمب در فوتبال ایران می‌ترکد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی