نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان که طبابت هم می کند و یک دکتر دندانپزشک حاذق به حساب می آید، پیروزی های تیم ملی را، دریچه ای برای امید دادن به جامعه خواند.

به گزارش خبرورزشی، محمد زادمهر جزو دسته تحصیل‎کرده فوتبال ایران به حساب می‌آید. او که همپای جامعه، مشغول پیگیری اتفاقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است، به ما گفت: «من معتقدم اتفاقات تیم ملی، می‌تواند غرور ملی را زنده کند. تیم ملی در جام ملت‌های آسیا توانسته با عملکرد بسیار خوبی که دارد، این موضوع را به صورت علنی ثابت کند. در واقع تیم ملی، فوتبال ایران را بیمه کرده است.»
زادمهر اضافه کرد: «بازی با چین، نمود واقعی فوتبال بود که حضور سرمربی بسیار خوب و بادانش ایران هم توانسته استعداد‌های کشورمان را بارور کند. ما هرگز اجازه ندادیم که حریف مان بتواند فرصتی برای بازیسازی پیدا کند. تیم ملی خوب و بابرنامه کارش را دنبال کرد و در طول بازی بار‌ها فرصت گلزنی برای خود ساخت. این ایران بود که در تمام مدت، حاکم بر بازی بود و موقعیت‌های چین هم نمی‌توانست خطر خاصی برای مان ایجاد کند.»
وی با اشاره به قدرت دفاعی تیم ملی در این بازی افزود: «ما در ۵ بازی گذشته مان توانسته ایم این قدرت را نشان بدهیم. اصلا بگذارید این طور بگویم که حضور ایران در جام ملت ها، مانور قدرت مان در زمان حمله و دفاع بود. هافبک‌های ایران بهتر از تمام هافبک‌های حاضر در جام ملت ها، بازیسازی می‌کنند و در زمان حمله تیم رقیب، حلقه پرسینگ می‌سازند. این شرایط نشان می‌دهد تیم ملی در بهترین شرایط خود است و می‌توانیم با این وضعیت به سمت قهرمانی با امیدواری بالایی حرکت کنیم.»
بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در نهایت گفت: «باید به بهترین شکل ممکن از بازیکنان و اعضای کادرفنی بابت نتایجی که در این تورنمنت گرفته اند، تقدیر کرد. من با کی روش کاملا موافقم؛ هنوز کارمان تمام نشده و باید از اشتباهات تاکتیکی که در بازی برابر عراق، عمان و چین داشتیم، درس بگیریم. ما می‌توانیم به قهرمانی برسیم فقط باید با صبر و حوصله مقابل ژاپن فوتبال بازی کنیم و بیش از این‌ها قدر موقعیت‌ها را بدانیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی