۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: تیمی که در ۵ بازی مهم بدون گل خورده پیش رفته، نمی‌توان ایرادی به مدافعانش تیم گرفت.

به گزارش خبرورزشی، با فراز فاطمی، بازیکن اسبق تیم استقلال و کارشناس فوتبال، در خصوص عملکرد تیم کشورمان در جام ملت‌ها و استقلال به گفتگو نشستیم.

تیم کشورمان برابر چین چطور بود؟
بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم. ما توانستیم در تمام نقاط زمین تأثیرگذار عمل کنیم و در خط میانی و خط حمله با پرس و فشار زیاد روی دفاع حریف موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم.

نبود طارمی در بازی بعد کار ما را سخت نمی‌کند؟
نه، خوشبختانه تمام بچه‌ها جایگزین‌های خوبی در نیمکت ذخیره دارند. نبود یک یا دو نفر هیچ خللی در کار ایجاد نمی‌کند. به جای طارمی، ترابی، قدوس و دیگر بازیکنان هستند.

 به نظر شما در دفاع دچار مشکل نیستیم؟
۵ بازی را بدون گل خورده سپری کرده‌ایم و نمی‌شود به این دفاع ایراد گرفت، اما به دلیل نبود زوج فیکس برای پورعلی‌گنجی در عمق دفاع و در دو بازی گذشته دچار مشکل شده‌ایم و موقعیت‌های خطرناکی را به حریف داده‌ایم. البته کنعانی‌زادگان سرعت خوبی دارد و کی‌روش او را برابر تیم‌های سرعتی مثل چین قرار داده است. به نظر می‌رسد به دلیل سرعتی بودن تیم ژاپن، کنعانی‌زادگان روبه‌روی این تیم هم به میدان می‌رود.

ژاپن حریف ما در نیمه نهایی رقابت‌هاست. این تیم را چطور می‌بینید؟
ژاپن با تیم چند ماه قبل خود در جام جهانی کاملاً متفاوت است. آن‌ها دست به جوان‌گرایی زده‌اند و تیم مقتدر همیشگی نیستند. اگر تیم ایران با تمرکز جلوی آن‌ها بازی کند مطمئناً می‌توانیم به فینال برسیم.

 بهترین بازیکنان ما در این ۵ دیدار چه کسی بوده است؟
با این‌که همگی روی گلزن‌های ما اتفاق نظر دارند، اما به نظر بنده امید ابراهیمی نقش بالایی در موفقیت تیم ما داشته است. او نظم خوبی به منطقه جلویی دفاع ما داده است. سرعت و نبض بازی را در اختیار دارد و در واقع حواسش به همه چیز هست.

  با وجود مصدومیت آقاخان و طارق فکر نمی‌کنید شرایط آبی‌ها در نیم فصل سخت شود؟
متأسفانه خارجی‌های تیم رفته‌اند و دو بازیکن دیگر هم مصدوم هستند. امیدوارم با بازگشت کریمی و شجاعیان شرایط کمی بهتر شود البته با این مجموعه کار در لیگ قهرمانان بسیار سخت است و باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقاتی برای آبی‌ها می‌افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی