۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص خرید خارجی تیم محبوبش به خبرورزشی گفت: امیدوارم خرید جدید سرانجام خوشی داشته باشد و بازیکنی که با کلی هزینه به استقلال می‌آید بتواند گره‌گشای مشکلات تیم باشد.

بیانی: استقلال فاکتور‌های قهرمانی را دارد

به گزارش خبرورزشی، شاهین بیانی ابراز امیدواری می‌کرد استقلال بتواند با یارگیری به‌موقع و پوشش نقاط ضعفش در دور برگشت همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند. او درباره ژاپن و رویارویی‌های ایران با این تیم هم با خبرورزشی حرف زد.

 از استقلال خبر دارید؟
نه! فقط می‌دانم یک بازیکن پرتغالی آورده‌اند که خوب گل می‌زند.

فکر می‌کنید او بتواند مشکل گلزنی استقلال را برطرف کند؟
تا بازی‌هایش را نبینیم نمی‌توانیم درباره اش نظر بدهیم. بازیکن وقتی ارزش‌های خودش را نشان می‌دهد که بازی کند. بیرون زمین که نمی‌توان درباره فوتبالیست حرف زد. امیدوارم این اتفاق سرانجام خوشی داشته باشد و بازیکنی که با کلی هزینه به استقلال می‌آید بتواند گره‌گشای مشکلات تیم باشد. سال قبل بود که تیام را در همین روز‌ها آوردند و خیلی به درد تیم خورد.

اوضاع کلی نیم‌فصل دوم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. اصطلاحاً دروازه‌ها در نیم‌فصل دوم کوچک‌تر می‌شوند و تیم‌ها با شناختی که از یکدیگر پیدا می‌کنند می‌توانند بهتر دروازه‌هایشان را از گزند مهاجمان رقبا در امان نگه دارند. با این وجود استقلال اگر خوب و درست از بازیکنانش استفاده کند می‌تواند بخت قهرمانی باشد.

چقدر به این مهم مطمئن هستید؟
فاکتور‌های زیادی در قهرمان شدن یک تیم دخیل هستند. استقلال از همه این فاکتور‌ها انگیزه و هوادارش را دارد. این تیم بازیکنان خوبی هم دارد که اگر یک هافبک و یک گلزن هم به تیم اضافه شوند مشکلاتش تقریباً برطرف می‌شود. مهم‌ترین فاکتور هم سرمربی باتجربه است که استقلال شفر را دارد.

رقبای استقلال هم برای قهرمانی مدعی هستند؟
استقلال همیشه استقلال است. حتی در روز‌هایی که همه نسبت به استقلال ناامید شده‌اند باز هم استقلال، استقلال است. فقط امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند موفق باشد.

 از جام ملت‌ها حرفی نمی‌زنید؟
تیم ملی در امارات بازی‌های چشم‌نوازی را ارائه می‌دهد. وقتی بازی دیگر تیم‌های حاضر در این دوره را می‌بینیم متوجه می‌شویم که بازی در سطح آسیا چه کیفیت پایینی دارد و تیم ملی ما چه اندازه باکلاس بازی می‌کند. در کل هیچ نقصی در تیم ملی دیده نمی‌شود. نه در دفاع، نه در هافبک و نه در خط حمله.

برد مقابل چین را چطور ارزیابی کردید؟
تیم چین دو مدافع اصلی اش را در ترکیب نداشت و این درست پاشنه آشیلی بود که کی‌روش آن را با توپ‌های مستقیم هدف گرفت و سه بار هم به گل رسیدیم.

 بازی با ژاپن سخت است؟
بازی با ژاپن همیشه برای ما سخت بوده است. این یک بازی حیثیتی بین قدرت‌های شرق و غرب و آسیاست. ژاپنی‌ها حتماً برای این بازی در حد فینال تدارک می‌بینند، چون می‌دانند با قدرت اول آسیا بازی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی