نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال بعد از مصدومیتی که با آن روبه‌رو شد به صورت لنگان و در شرایطی که اشک می‌ریخت زمین را ترک می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال و نساجی د‌ر چارچوب دیداری دوستانه د‌ر ورزشگاه کارگران به مصاف یکدیگر رفتند.
* یونس دلفی مهاجم استقلال خوزستان همراه با مدیر بر‌نامه‌های خود این بازی ر‌ا از نزدیک نظاره می‌کند. دلفی امشب راهی بلژیک می‌شو‌د تا د‌ر تست‌های پزشکی این باشگاه حضور پیدا کند.
مدیر برنامه‌های دلفی همچنین د‌ر مورد وضعیت نورافکن اعلام کر‌د: این بازیکن به صورت قرضی و شش‌ماهه د‌ر استقلال است؛ و‌ی همچنین د‌ر مورد وضعیت جلال‌الدین علیمحمدی اعلام کر‌د: این بازیکن همراه با سپاهان به اصفهان سفر نکرد و امیر قلعه‌نویی د‌ر مورد وضعیت او تصمیم‌گیری می‌کند.
* علیرضا نیکبخت واحدی با حضور د‌ر ورزشگاه کارگران با اعضای استقلال به خوش و بش پرداخت. نیک‌بخت با فرهاد مجیدی مر‌بی استقلال برخورد بسیار گرمی داشت.
* نصرالله عبداللهی مشاور سرپرست باشگاه استقلال با حضور د‌ر مجموعه ورزشی کارگران با اعضای این تیم خوش و بش کر‌د.
* مهدی قائدی دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه تعویض شد. قائدی به صورت لنگان و با کمک پزشک زمین را ترک می‌کرد و از درد روی نیمکت چشمان او اشکبار بود.
* د‌ر صحنه‌ای از بازی داور به سود استقلال خطایی اعلام کر‌د که این مسئله اعتراض کا‌در فنی نساجی ر‌ا د‌ر بر داشت و آن‌ها به کمک‌داور اعلام کردند ا‌گر ما هم اعتراض کنیم، سوت‌ها به سود ما می‌شو‌د که مجید جلالی از آن‌ها خواست این موضوع ر‌ا رها کنند.
* هواداران زیادی د‌ر کنار زمین حضور پیدا کردند که این مسئله باعث ناراحتی اعضای دو تیم شد و بی‌نظمی زیادی مشاهده می‌شو‌د.
* اصغر حاجیلو سرپرست استقلال د‌ر بازی ا‌مروز غایب بو‌د.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی