نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس معتقد است علیرضا بیرانوند این توانایی را دارد که در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند.

بیرانوند و برانکو
به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند یکی از ستاره‌های ایران در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که توانسته است در ۵ بازی گذشته دروازه تیم کشورمان را بسته نگه دارد. عملکرد این گلر لرستانی همه را حیرت‌زده کرده مگر یک نفر؛ برانکو ایوانکوویچ! سرمربی کروات پرسپولیس در حاشیه همایش «پیروزی‌های پس از شکست» در خصوص سؤالی در مورد علیرضا بیرانوند گفت: «من تعجب می‌کنم از اینکه عملکرد علیرضا بیرانوند شما را شگفت‌زده کرده است. او ۲ سال است بهترین دروازه‌بان آسیاست و از ارزش‌های اروپایی برخوردار است. بیرانوند این ظرفیت را دارد که در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کند.»
همچنین برانکو درباره جانشین احتمالی بیرانوند در پرسپولیس در صورت لژیونر شدن او نیز گفت: «چه کسی گفته است بیرانوند از پرسپولیس می‌رود؟ درباره فرضیه‌ها نمی‌توان صحبت کرد. اگر روزی این اتفاق افتاد بعد درباره اش تصمیم می‌گیریم.»
این مصاحبه اخیر برانکو دو نکته قابل تأمل دارد. اول آنکه سرمربی پرسپولیس معتقد است علیرضا بیرانوند این توانایی را دارد که در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند. دوم اینکه جدایی علیرضا بیرانوند در این مقطع از پرسپولیس را فرضیه می‌خواند!
اما ماجرا چیست؟ شنیدیم علیرضا بیرانوند با یکی، دو پیشنهاد اروپایی نه چندان خوب از دسته دوم انگلیس، بلژیک، اوکراین و ترکیه مواجه شده، اما برانکو به او توصیه کرده است تا تابستان دست نگه دارد. سرمربی پرسپولیس به شاگرد ملی‌پوش خود گفته است در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند تیم خوب و مناسبی در اروپا پیدا کند و بهتر است تا تابستان صبر کند. برانکو به بیرانوند توضیح داده اگر قصد دارد به تیمی از ۵ لیگ معتبر اروپا برود بهتر آن است صبور باشد و عجله نکند. البته علیرضا بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و مرد کروات می‌خواهد او را برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند.
گفته می‌شود بندی در قرارداد گلر ملی‌پوش کشورمان با باشگاه پرسپولیس وجود دارد که در صورت پرداخت ۷۰۰ هزار دلار می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم اروپایی دلش خواست برود. با این وجود احتمال زیادی وجود دارد علیرضا بیرانوند تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بماند و پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر با فراغ بال و اجازه باشگاه فعلی اش به قول برانکو به یک تیم مطرح در لیگی مطرح ملحق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی