نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شایسته قهرمانی است.

به گزارش خبرورزشی، اصغر شرفی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و مصاف این تیم با ژاپن در نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: تیم ما در شرایطی خوبی است و قیافه‌اش فقط به قهرمانی می‌خورد. تیم ملی برای صعود به فینال باید با ژاپنی بازی کند که حریف دیرینه ماست. همیشه با این تیم کَل‌کَل داشتیم و البته همیشه دو تیم در مصاف با هم فوتبال خوبی بازی کرده‌اند.
وی ادامه داد: تفاوتی که رقابت ایران و ژاپن در نیمه نهایی امسال دارد، این است که تیم ما امسال واقعاً تیم است و با همیشه فرق می‌کند. در این دیدار هیچ تیمی حق اشتباه کردن ندارد و در صورتی که تیمی مرتکب اشتباه شود، جبرانش سخت خواهد بود. اگر این بازی روال طبیعی و معمولی خودش را طی کند، باید تیم ملی مقابل ژاپن به پیروزی برسد و فینال راه پیدا کند.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به غیبت مهدی طارمی در دیدار با ژاپن تصریح کرد: نمی‌دانم کی‌روش چرا زمانی که تیم از چین دو بر صفر جلو بود طارمی که یک کارت زرد داشت را از زمین بیرون نیاورد. در بازی حذفی فرقی نمی‌کند که دو بر صفر پیروز شویم یا چهار بر صفر، اما کی‌روش طارمی را در زمین نگه داشت تا اختلاف گل بیشتر شود و باعث شد این بازیکن کارت زرد دریافت کند و بازی با ژاپن را از دست بدهد.
شرفی با بیان اینکه ژاپن در همه بازی‌ها با اختلاف یک گل به برتری رسیده و به این مرحله صعود کرده است، خاطرنشان کرد: تیم ملی ژاپن با این وضعیت در این مرحله با تیم ما هیچ فرقی نمی‌کند که در بازی‌های‌مان گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم. بهتر بود کی روش وقتی از جانب بازیکنی احساس خطر می‌کند حواسش را جمع می‌کرد تا طارمی در بازی با ژاپن حضور داشت، آن هم بازیکنی که همیشه فیزیکی بازی می‌کند و داوران روی او حساس هستند و احتمال اخطار گرفتنش زیاد است؛ البته این مشکل کی‌روش نیست و اطرافیانش باید این نکته را به او یادآوری می‌کردند که طارمی کارت زرد دارد و زودتر او را از بازی بیرون بکشد.
وی گفت: حیف است طارمی در این بازی غایب است، او مثل درِ مسجد است؛ درِ مسجد را نه می‌شود کَند و نه می‌شود سوزاند و اگر نباشد هم جایش همیشه خالی است. طارمی الان همین است و با همه بدی‌ها و خوبی‌هاش همیشه باید در تیم ملی باشد، مخصوصاً اینکه الان با سردار (آزمون) هماهنگ شده‌اند و می‌توانند در کنار هم خطرناک باشند.
پیشکسوت فوتبال ایران، افزود: تیم ملی هیچ‌وقت اینقدر بازیکن نداشته، اما این تیم مانند یک دسته گل بدون ریشه است و اگر کی‌روش برود، این گل زیبا نیز از بین می‌رود و همه بازیکنان آن پخش می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی