نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخپوشان معتقدند استقلالی‌ها در ابتدای فصل بازیکنان زیادی گرفتند و حسابی ریخت و پاش کردند پس در حال حاضر، آن‌ها نباید از پرسپولیسی‌ها انتقاد کنند.

پرسپولیسی‌ها از شایعات مالی شاکی شده‌اند

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس مدتی است که کمتر مصاحبه می‌کنند و در سکوت خبری، به فوتبال مشغول هستند. اگر مصاحبه‌ای هم انجام بدهند، رنگ و بوی احتیاط دارد و در خصوص اتفاقاتی که پیرامون تیم و باشگاه‌شان دیده می‌شود، سکوت اختیار کرده‌اند. با این حال شنیدیم تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از وضعیتی که در آن قرار گرفته‌اند، شاکی و ناراضی هستند و اعتقاد دارند با توجه به شرایطی که این باشگاه در طول ماه‌های اخیر داشت و با وجود پنجره‌های بسته، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت، باید وضعیت بهتر مالی داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداده و به صورت قطره‌چکانی پول می‌گیرند.

یکی از بازیکنان پرسپولیس در یک گروه تلگرامی، این موضوع را مطرح کرده که همه سرخپوشان از شایعات اخیر که توسط استقلالی‌ها بیان شده، شاکی هستند. سرخپوشان می‌گویند استقلالی‌ها در ابتدای فصل بازیکنان زیادی گرفتند و حسابی ریخت و پاش کردند پس در حال حاضر، آن‌ها نباید از پرسپولیسی‌ها انتقاد کنند زیرا پرسپولیس به خاطر عملکرد خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت، به صورت خودکار، به باشگاهی درآمدزا بدل شد و استقلالی‌ها نباید نسبت به دریافت پول پرسپولیسی‌ها حساس شوند.

بازیکنان پرسپولیس از رقم خوردن شایعاتی مبنی بر اینکه تک تک‌شان پول زیادی در این فصل گرفته‌اند و سایر باشگاه‌ها، به خصوص استقلالی‌ها پولی دریافت نکردند، به شدت شاکی و ناراضی هستند و اعتقاد دارند این مسائل صحت ندارد زیرا پرسپولیس بابت انجام بازی‌های موفق در لیگ قهرمانان آسیا، پاداش خوبی گرفته و حتی خرج اردوی قطر، حاصل درآمدزایی در آن رقابت‌هاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی