نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: برتری مقابل ژاپن یعنی اینکه احتمال قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها ۸۰ درصد می‌شود.

مرفاوی: به ژاپن گل زدم و ۱۰۰ دلار پاداش گرفتم
به گزارش خبرورزشی ، صمد مرفاوی یکی از گلزنان تیم ملی در جدال مقابل ژاپن است. مردی که با گل او ژاپنی‌ها را از گردونه بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن حذف کردیم. عصر دیروز در مورد شرایط تیم ملی و استقلال با آقاصمد همکلام شدیم.
علی‌آقا گفت کره را هم می‌توانیم ببریم
ژاپن در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ هم اصلاً تیم بدی نبود. روند ساختارسازی آن‌ها از اواسط دهه ۸۰ میلادی شروع شد. در جام ملت‌های ۱۹۸۸ با آن‌ها مساوی کردیم و پس از آن در دیداری دوستانه با آن‌ها دوباره به تساوی رسیدیم. در پکن آن‌ها را بردیم، ولی در جام ملت‌های ۱۹۹۲ بازی را به چشم‌بادامی‌ها باختیم. یادم می‌آید قبل از همان بازی با ژاپن در چارچوب بازی‌های آسیایی پکن که من گل زدم، علی‌آقا پروین در رختکن گفت: بچه‌ها اگر ژاپن را ببریم باید در نیمه‌نهایی با کره‌جنوبی بازی کنیم. من شک ندارم ژاپن را ببریم، حتماً کره را هم می‌توانیم ببریم. اتفاقاً همین اتفاق هم رخ داد. کره را بعد از ژاپن بردیم و در نهایت قهرمان شدیم. یادش به خیر آن زمان از این پاداش‌های کلان خبری نبود. وقتی ژاپن را بردیم ۱۰۰ دلار پاداش گرفتیم.
حیف است قهرمان نشویم
تیم بسیار خوبی داریم، واقعاً حیف است اگر قهرمان نشویم. در مورد غیبت مهدی طارمی هم اگرچه این بازیکن واقعاً مهره ارزشمندی است، ولی خوشبختانه تیم ملی ما به جایی رسیده که اصلاً قائم به فرد نیست و قطعاً بدون او هم می‌توانیم ژاپن را ببریم. از سامان قدوس و وحید امیری گرفته تا مهدی ترابی و کریم انصاری‌فرد می‌توانند جای خالی طارمی را پر کنند.
بردن ژاپن یعنی ۸۰ درصد قهرمانی
برتری مقابل ژاپن یعنی اینکه احتمال قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها ۸۰ درصد می‌شود. ما اگر ژاپن را ببریم، قطعاً امارات و قطر را راحت‌تر شکست خواهیم داد. من خودم در کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس بازی کرده‌ام. آن‌ها از قدرت بدنی و تکنیک بچه‌های ایران می‌ترسند و این ترس خیلی به سودمان است.
امیدواری به استقلال
باید به استقلال در نیم‌فصل دوم امیدوار باشیم و جو را برای بازیکنان سنگین نکنیم. بازیکن خارجی جدیدی که خریداری شده حتماً با نظر سرمربی محترم تیم بوده است. البته باید ببینیم این فوروارد می‌تواند خودش را با سایر اعضای تیم هماهنگ کند یا نه؟
ولخرجی‌های نگران‌کننده
ولخرجی‌های حریفان آسیایی استقلال کاملاً نگران‌کننده است و مدیران باشگاه باید هرچه سریع‌تر فکری به حال تیم در لیگ قهرمانان بکنند. الدحیل، العین و الهلال حسابی در حال ریخت و پاش هستند و باید حواس‌مان به تقویت تیم باشد. حکایت لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا کاملاً متفاوت است.
کمیته بی‌بازدهی
تمام اعضای کمیته فنی استقلال برایم محترم هستند، ولی وقتی وینفرد شفر به کمیته فنی اهمیتی نمی‌دهد و این کمیته بازدهی نداشته، انتخاب یک نفر به عنوان مدیر فنی برای اینکه بالای سر شفر باشد، هیچ کارایی نخواهد داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم شفر کار خودش را می‌کند بنابراین باید شرایط مطلوبی برایش فراهم کنیم تا نتایج خوبی کسب کند و باعث خوشحالی همه ما و هواداران شود. به هر حال او سرمربی است و باید پاسخگوی نتایجی باشد که همراه استقلال می‌گیرد. امیدوارم چه بازیکنان ثابت نیم‌فصل اول و چه نفراتی که کمتر مجال بازی پیدا کرده‌اند، بتوانند در نیم‌فصل دوم کمک‌حال شفر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی