۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنج‌شنبه هفته جاری و از ساعت ۱۵ تیم پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات جام حذفی به مصاف سپیدرود رشت می‌رود.

برانکو با چه ترکیبی برابر جادوگر بازی می‌کند؟
به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان تهرانی در دیدار مقابل سپیدرود رشت  علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی را به دلیل همراهی تیم ملی ایران در اختیار ندارند. بشار رسن هم چهارشنبه به تهران می‌رسد و نمی‌تواند پنج‌شنبه برای تیمش بازی کند. کمال کامیابی‌نیا نیز با محرومیت انضباطی مواجه شده است؛ همچنین محسن ربیع‌خواه نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. بر همین اساس به نظر می‌رسد پرسپولیس تهران با نفرات زیر برابر تیم جادوگر صف‌آرایی کند.
دروازه‌بان؛ بوژیدار رادوشوویچ
در غیاب علیرضا بیرانوند که در امارات خوش می‌درخشد، رادوشوویچ در بازی با سپیدرود درون دروازه خواهد ایستاد. البته تجربه بازی حذفی در گذشته مقابل قشقایی شیراز نشان داده که این گلر کروات پنالتی‌گیر نیست!
دفاع راست؛ مهدی شیری
در بازی دوستانه با الشحانیه قطر مهدی شیری یکی از بهترین‌های زمین بود. این مدافع راست انرژیک همچون صادق محرمی مرتب در فاز تهاجمی بود و با ارسال‌های دقیق خود برانکو را امیدوار کرد. شیری می‌تواند با درخشش برابر سپیدرود رشت، میخ خود را در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس بکوبد.
دفاع چپ؛ محمد نادری
اگر اتفاق خاصی نیفتد و ITC محمد نادری تا پنج‌شنبه هفته جاری برسد این بازیکن جوان، مدافع چپ تیم برابر سپیدرود خواهد بود. محمد انصاری مصدوم است و شایان مصلح هم باید جلوتر بازی کند.
دفاع میانی؛ سیدجلال حسینی
مدافع انزلی‌چی پرسپولیس نقطه اطمینان این تیم در نبرد در گیلان خواهد بود. سیدجلال حسینی با اتکا به تجربه گرانبهایش عصای دست برانکوست و در این دیدار و در غیاب ملی‌پوشان می‌تواند نقشی کلیدی داشته باشد.
دفاع میانی؛ شجاع خلیل‌زاده
یکی از آماده‌ترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا، گرچه با مصدومیت کهنه گردن دست و پنجه نرم می‌کند، اما در بازی با سپیدرود رشت هم زوج سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاع خواهد بود. برانکو روی ضربات سر شجاع خلیل زاده هنگام ضربات ایستگاهی نیز حساب ویژه‌ای باز کرده است.
هافبک دفاعی؛ شایان مصلح
اگر شایان مصلح همان نمایشی که برابر ماشین‌سازی تبریز در بازی دوستانه ارائه داد را جلوی تیم سابقش اجرا کند حتی می‌تواند رقیبی جدی برای کمال، احمد و محسن باشد. شماره ۶۹ پرسپولیس با آمادگی فراوان و انگیزه زیادی در زادگاهش به میدان می‌رود تا ثابت کند آچارفرانسه برانکوست. غیبت سه هافبک دفاعی پرسپولیس فرصت خوبی در اختیار شایان گذاشته که خودی نشان بدهد.
هافبک چپ؛ امید عالیشاه
امید عالیشاه، هافبک چپ پرسپولیس در دیدار حذفی مقابل سپیدرود خواهد بود. قدرت دریبلینگ و پاس گل‌های شماره ۲ می‌تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند. امید هم امیدوار است در غیاب ملی‌پوشان ثابت کند جایگاه ثابتی در پرسپولیس دارد و به راحتی آن را به بازیکن دیگری واگذار نمی‌کند.
هافبک راست؛ مهدی شریفی
در بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس، برانکو از مهدی شریفی در پست هافبک راست استفاده کرده و ظاهراً نیز راضی بوده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی شریفی در بازی حذفی رشت نیز در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت. شماره ۱۰ پس از چند ماه تمرین و بدون بازی رسمی امیدوار است از همین اولین دیدار رسمی پرسپولیس خوش بدرخشد.
هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی
برانکو در گفتگو با خبرورزشی عنوان کرد که دوست دارد در نیم‌فصل دوم بشار رسن و سروش رفیعی را همزمان بازی بدهد. حالا با توجه به مشکل پاسپورت بشار رسن و غیبت هافبک عراقی، سروش رفیعی می‌تواند با خیال راحت در پست اختصاصی خود بازی کند. بازی با سپیدرود رونمایی از شماره ۷ تکنیکی شیرازی است.
مهاجم سایه؛ سیامک نعمتی
سیامک نعمتی هم از جمله بازیکنانی است که در فصل جاری در پست‌های مختلفی برای پرسپولیس بازی کرده است. این بار شنیده می‌شود نعمتی قرار است به عنوان مهاجم سایه و پشت سر علی علیپور بازی کند. البته احتمال دارد ITC ماریو بودیمیر هم برسد، اما از نظر برانکو هنوز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس آماده نیست.
مهاجم نوک؛ علی علیپور
شاید بازی حذفی با سپیدرود رشت آخرین باری باشد که علی علیپور به عنوان مهاجم نوک پرسپولیس بازی می‌کند. با آماده شدن ماریو بودیمیر، مهاجم قائمشهری در پست مهاجم سایه و در کنار این بازیکن کروات بازی خواهد کرد. با این وجود علی علیپور امید اول گلزنی پرسپولیس در بازی با تیم علی کریمی محسوب می‌شود. علیپور پنالتی‌زن اول پرسپولیس نیز محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی