نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در مورد آینده کی‌روش رخ می‌دهد از صمیم قلب از او تشکر می‌کنم

به گزارش خبرورزشی، کریم انصاری‌فرد بعد از شکست تیم ملی مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌ها، گفت: باید از ملت شریف ایران به صورت ویژه عذرخواهی کنم. شرمنده آن‌ها شدیم. دوست نداشتیم بازی اینطور تمام شود. طبیعت فوتبال همین است که همیشه یک تیم برنده و یک تیم بازنده است. در یک صحنه بچه‌ها فکر کردند داور خطا گرفته و گل اول را دریافت کردیم. بعد از این اتفاق بازی را از دست دادیم.
وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بعد از گل بازی را از دست دادیم، اظهار داشت: بله همینطور است بعد از گل می‌خواستیم بازی را جبران کنیم و تمرکز نداشتیم. گل دوم را هم در ادامه از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. در دیدار‌های حساس این مسائل ریز نتیجه را تعیین می‌کنند.
مهاجم تیم ملی در مورد اینکه کی‌روش در نشست خبری عذرخواهی کرده و برخی از این موضوع خوشحال و برخی ناراحت شدند، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در مورد آینده کی‌روش رخ می‌دهد از صمیم قلب از او تشکر می‌کنم او خدمت ویژه‌ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید این مسئله در سال‌های بعد حس می‌شود. او با همه سختی‌ها، کم و زیاد امکانات با همه چیز ساخت و همه تلاشش را کرد تا بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بود. او کار‌های بزرگی کرد.
وی در پاسخ به این سوال که ما او را خیلی خوب بدرقه نکردیم، گفت: نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد به همین خاطر نمی‌توانم قضاوتی انجام دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی