۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپتیان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم کارلوس کی‌روش به همکاری‌اش با تیم ملی ایران ادامه دهد.

شجاعی: امیدوارم کی‌روش بماند
به گزارش خبرورزشی، مسعود شجاعی بعد از شکست ۳ بر صفر ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: متأسفیم و خیلی ناراحتیم صحبت کردن الان خیلی سخت است همانطور که شما گفتید فاصله ما با ژاپن ۳ گل نبود. هرچقدر در بازی‌های قبلی کم اشتباه و بی‌اشتباه بودیم در این مسابقه متأسفانه اشتباه کردیم و به اشتباه خودمان باختیم و این اشتباه هم که مطرح می‌کنم بحث نفر یا بازیکن نیست بحث تیم است همانطور وقتی که می‌بردیم و همه خوشحال بودیم الان هم همه تیم مقصر بودند و باعث باخت شدند. فقط تنها چیزی که برای ما عذاب‌آور و دردناک است اینکه حداقل کاری که برای مردم می‌توانستیم بکنیم انجام نشد منتی نیست دوست داریم برای مردم کار کنیم وظیفه‌مان بود دوست داشتیم این کار را بکنیم و گوشه‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم و خوشحالی را به کشورمان ببریم، اما متأسفانه این کار نشد و این برای ما از همه چیز سخت‌تر است.
وی در مورد اینکه ادامه کارت با تیم ملی به کجا می‌رسد، افزود: من از نظر بدنی و ذهنی آمادگی دارم و در شرایط خوبی هستم. در باشگاه هم کار می‌کنم. اگر روزی احساس کنم به گونه‌ای هستم که مربیان من را نمی‌خواهند احترام می‌گذارم، ولی اگر همین‌گونه که کار می‌کنم بتوانیم به تیم ملی کمک کنم حتماً در اختیار تیم ملی هستم.
شجاعی در مورد خداحافظی اشک‌بار کی‌روش در رختکن با بازیکنان گفت: ایشان آمدند و خداحافظی کردند و تشکر به خاطر همکاری هشت ساله، ما هم از ایشان تشکر کردیم الان هم جا دارد از او تشکر کنیم نمی‌دانم همکاری ایشان با فدراسیون و تیم ملی چه خواهد شد امیدوارم بتوانیم که بماند، اما هر تصمیمی که ایشان و فدراسیون بگیرند بین خودشان است البته امیدوارم این اتفاق نیفتد و کی‌روش با ما ادامه همکاری بدهد، اما فوتبال همین است.
وی در مورد اینکه فضای ایجاد شده در اطراف تیم ملی خیلی منفی بود، گفت: هرچه می‌گذشت بهتر می‌شد اوایل اینجوری بود البته فضای منفی هم بود نمی‌توانم بگویم طبیعی است، چون تیم ملی است اگر باشگاه بود می‌توانستم بگویم اختلاف سلیقه هست. وقتی تیم ملی یک کشور بازی دارد در همه جای دنیا اینگونه است که همه کشور متحد می‌شوند. در جا‌هایی که من بودم و دیده‌ام اینگونه بوده است حتی مخالفان هم حمایت می‌کردند. ولی ما می‌دیدیم هر چه می‌بردیم مخالفان کم‌کم آرام می‌شدند و همراه می‌شدند. اما متأسفانه نشد که به فینال برسیم.
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه کی‌روش در رختکن خداحافظی کرد یا نه، گفت: بله، تشکر و خداحافظی کرد. اما معلوم نیست وضعیت او با تیم ملی به کجا می‌رسد.
وی در مورد اینکه آیا صحبت‌هایی از کنایه خداحافظی بود یا نه، گفت: من، چون مطمئن نیستم صحبت نمی‌کنم، چون مطمئن نیستم اجازه بدهید زمان بعداً مشخص می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی